عصر بازار

فانی خبر داد:

پرداخت معوقات فرهنگیان استان تهران از هفته گذشته

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان استان تهران از هفته گذشته خبر داد.

پرداخت معوقات فرهنگیان استان تهران از هفته گذشته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، علی‌اصغر فانی؛ وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم «سپاس معلم» در مدرسه ابتدایی شهیدان تقی‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: بهترین هدیه‌ای که از دانش‌آموزان در دوران معلمی گرفته‌ام توانمند شدنشان بود. بسیاری از دانش‌آموزان هم در سال‌های قبل به شهادت رسیده‌آند و یا به عنوان عنصرهای موثر در جامعه در حال خدمت هستند.

    وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره معوقات فرهنگیان گفت: در رابطه با معوقات فرهنگیان اقدام شده، ولی چون پرداخت‌ها با تاخیر همراه بوده ما شرمنده فرهنگیان هستیم، اما به صحبتی که با مدیرکل شهرستان‌های استان تهران داشتم، معوقات این معلمان از چهارشنبه هفته گذشته پرداخت شده است.

    فانی همچنین درباره بکارگیری آموزش‌یاران نهضت گفت: به کارگیری نیروی انسانی آموزش و پرورش فقط از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد و سال گذشته نیز آزمون استخدامی برگزار کردیم و به هر صورت کسانی که سابقه خدمت داشته باشند در اولویت خواهند بود.

    وی همچنین درباره پیگیری مشکلات بازنشستگان فرهنگی گفت: پیگیری مشکلات بازنشستگان فرهنگی در دست ما نیست و پرونده آن‌ها در صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد، البته ما در جلساتی که با صندوق بازنشستگی داشتیم پیگیر مشکلات این قشر بودیم اما ما نمی‌توانیم اقدام خاصی برای آن‌ها انجام دهیم، چرا که پرونده آن‌ها در دست ما نیست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی