عصر بازار

حمایت صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از درمان بیماران خاص

عصر اعتبار- روند حمایتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از انجمن ها و موسسات حمایت از بیماران مختلف کشور در سال ۹۵ نیز با جدیت دنبال می شود.

حمایت صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از درمان بیماران خاص
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری این صندوق با انجمن ام اس ایران ضمن تاکید بر مطلب فوق گفت:
    در همین راستا مبلغ 4 میلیارد ریال برای اعطای وام درمانی به بیماران تحت پوشش انجمن ام اس ایران تخصیص داده شده که ابین منابع در اسرع وقت و به آسان ترین شیوه ممکن به افراد معرفی شده از سوی این انجمن اعطا خواهد شد.
    محمدرضا بهنام حسین پور ضمن تشکر از اعتماد و حمایت های سپرده گذاران قرض الحسنه گفت: بی تردید یکی از مناسب ترین زمینه های اعطای تسهیلات قرض الحسنه بخش درمانی کشور است و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از بدو تاسیس همواره تلاش کرده است که حامی و پشتیبان تمامی انجمنهایی باشد که در زمینه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج فعالیت می کنند.
    وی ضمن تشریح پیشینه همکاری این صندوق با انجمن های حمایتی از بیماران در سراسر کشور گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در طول مدت کوتاه فعالیت خود یکی از حامیان انجمن ام اس بوده و تاکنون مبلغ 1760میلیون ریال منابع را مصروف اعطای تسهیلات به بیماران تحت پوشش این انجمن کرده است.
    مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با تاکید بر این نکته که دو محور راهبردی مورد توجه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در بحث تسهیلات، عدالت تسهیلاتی و اهلیت اعتباری گفت: همواره تلاش کرده ایم که به مناطق محروم کشور و بیماران این مناطق نگاهی هم ارز و یکسان با بیماران مناطق برخوردار داشته باشیم و با صرف درصد قابل توجهی از منابع در اختیار در قالب تسهیلات درمانی کوشیدیم که این منابع کمیاب و در عین حال ارزان را به افرادی که بیشترین شایستگی را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه دارند تخصیص و در قالب وام پرداخت کنیم.
    دکتر وزیری مدیرعامل انجمن ام اس ایران نیز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری تسهیلاتی این انجمن با صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از مساعدت و حمایتهای بی دریغ صندوق از افراد تحت پوشش انجم ام اس در سالهای گذشته تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که این عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان الگو و سرمشق موسسات مالی و دیگر بنگاه های اقتصادی کشور قرار گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی