عصر بازار

گرانی ۶۹ تا ۸۵۷ هزار تومانی رقم خورد

قیمت جدید پایه ۲۳ خودرو با مصوبه اخیر شورای رقابت

عصر اعتبار- ایران خودرو و سایپا با اعلام مصوبه جدید شورای رقابت قیمت پایه انواع محصولات خود بدون محاسبه مالیات ارزش افزوده و نرخ بیمه شخص ثالث را به نمایندگی ها اعلام کردند.

قیمت جدید پایه ۲۳ خودرو با مصوبه اخیر شورای رقابت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، شورای رقابت هفته گذشته تصمیمات جدید خود را در خصوص افزایش قیمت‌ در انواع خودرو اعلام کرد که براین اساس با در نظر گرفتن کیفیت محصولات دو شرکت خودروسازى در گروه خودروسازى سایپا به دلیل بهبود نبخشیدن کیفیت محصولات جریمه‌ای را در نظر و افزایشى ٤/. درصدی را برای محصولات این شرکت تعیین کرد. در مورد گروه خودرو سازى ایران خودرو نیز براساس مصوبه شورای رقابت میزان افزایش قیمت محصولات این شرکت حدود ١/٨١درصد اعلام شد.

    بعد از اعلام این مصوبه این دو شرکت‌های خودروسازی  قیمت پایه محصولات خود را تعیین و به نمایندگی ها ارسال کردند. این قیمت ها پس از محاسبه عوارض دولتی از جمله مالیات بر ارزش افزوده و بیمه نامه شخص ثالث با قیمت های جدید به فروش می رسند. البته پیش از مصوبه شورای رقابت، اعمال نرخ های جدید بیمه نامه شخص ثالث افزایشی را در قیمت انوع خودروها به وجود آورده بود.

    قیمت پایه انواع خودرو با مصوبه جدید شورای رقابت به شرح زیر است:

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی