عصر بازار

باحضور دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار؛

از سامانه خودکارِ فروش کارت شهروندی انصار رونمایی شد

عصر اعتبار-دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصاربه اتفاق فروتن، مجاهدی، سعیدی‌مدنی،خالقی، چمک و رضازاده ،قائم مقام و معاونین این بانک در محل شرکت سامانه الکترونیک انصار حضور یافت تا ضمن دیدار بامدیرعامل، مدیران وکارشناسان و بازدید از قسمت های مختلف این شرکت، سامانه الکترونیکی فروش کارت شهروندی انصار را رونمایی کند.

از سامانه خودکارِ فروش کارت شهروندی انصار رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم، دکتر‌مدرسی مدیرعامل شرکت ‌سامانه ‌الکترونیک بانک‌انصار حاضران را با برنامه‌ها و عملکرد شرکت‌سامانه‌الکترونیک‌انصار که در تاریخ 1385/09/21به عنوان شرکت وابسته به شرکت مادرتخصصی کارکنان بانک‌انصار (تعاونی‌مصرف) و ارائه‌دهنده خدمات مشاوره، خرید، فروش، پیاده‌سازی و پشتیبانی در زمینه سیستم‌های جامع اتوماسیون رایانه‌ای و تجهیزات مرتبط به ثبت رسیده است، آشناکرد و سپس مدعوین به بازدید از قسمت‌های مختلف پرداختند.

    دکترمدرسی مدیرعامل شرکت سامانه الکترونیک انصار در این بازدید ضمن تشریح ویژگی ها و دستاوردهای این شرکت، به مزیت های کارت‌شهروندی انصار اشاره کرده و با تأکید برقیمت بسیار نازل این کارت نسبت به کارت های مشابه، گفت: تاکنون 6‌کانال شارژ برای این کارت وجود داشته است: باجه، دستگاه کارت‌خوان، بسترUSSD، اینترنت، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌انصار و دستگاه‌های پیشخوان بانک‌انصار یا همان Cashlessوسامانه الکترونیکی فروش کارت شهروندی باعث تکمیل ظرفیت شارژ کارت می گردد.

    این گزارش می افزاید که دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار در آخرین بخش بازدید خود از شرکت مذکور، سامانه خودکار فروش کارت شهروندی را که به عنوان یک ماژول برای دستگاه پیشخوان بانکی عمل می کند و کاربران با استفاده از آن می توانند کارت شهروندی خود را شارژ و یا کارت جدیدی را خریداری کنند، رونمایی کرد.

    شایان ذکر است  که این سامانه محصول نیازسنجی و توسعه دستگاه های موجود در عرصه بانکداری الکترونیک است و کارشناسان این شرکت، آن را در راستای توسعه کاربری‌ پیشخوان های بانکی انصار تولید کرده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی