عصر بازار

وضعیت حقوقی تغییر نمی کند

آغاز مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله دوم رتبه بندی معلمان از فروردین ماه خبر داد و گفت: مرحله دوم رتبه بندی تفاوتی با مرحله اول ندارد.

آغاز مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر،محمد فاضل در ارتباط با اجرای مرحله ی دوم رتبه بندی معلمان گفت: مرحله دوم رتبه بندی معلمان از فروردین ماه سال 1395 آغاز شده است.

    وی در پاسخ به این پرسش که مرحله دوم رتبه بندی چه تفاوتی با مرحله اول دارد بیان کرد: هیچ تفاوتی ندارد و وضعیت حقوقی فرهنگیان همانند احکام سال گذشته است اجرای مرحله دوم فقط استمرار مرحله اول است.

    مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: افرادی که سابقه آنان امسال بالای 6 سال شده است مشمول طرح رتبه بندی فرهنگیان می شوند.

    فاضل بیان کرد: سال گذشته حدود 830 هزار نفر تحت پوشش طرح رتبه بندی قرار گرفتند و برای سال جاری افرادی که شرایط لازم را برای تحت پوشش قرار گرفتن در رتبه بندی را پیدا خواهند کرد اضافه خواهند شد.

    همچنین؛ به گفته ی وزیر آموزش و پرورش سال 1394 برای رتبه بندی معلمان اعتبار 1350 میلیارد تومان اختصاص یافت و برای اجرای مرحله دوم بیش از 3500 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی