عصر بازار

دکتر فرحی:

توسعه باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی درسطح کشور از اهداف پست‌بانک‌ایران است

عصر اعتبار- توسعه باجه‌های نمایندگی‌خدمات بانکی درسطح کشور به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار و روستائی از اهداف پست‌بانک‌ایران است و نگاه ویژه‌ای به آن داریم.

توسعه باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی درسطح کشور از اهداف پست‌بانک‌ایران است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر فرحی مدیرعامل این بانک در نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی روستائی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: استراتژی توسعه خدمات بانکی در روستاها از ارکان خدمت‌ به مردم است و این بانک حاضر نیست خدشه‌ای به این‌ باجه‌ها به ویژه درمناطق روستائی وارد شود.
    وی با تأکید بر افزایش کیفیت خدمات در این باجه‌ها و اخذ مجوز آن از بانک مرکزی تصریح کرد: منافع بانک به شکل ملی تعریف شده و بخش اصلی آن ارائه خدمات در روستاهاست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
    دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این نشست با تشریح روند شکل‌گیری دفاتر از سال 84 تاکنون گفت: طبق الزامات بانک مرکزی احراز هویت مشتری در اولین حضور برای افتتاح حساب در این دفاتر باید توسط شعبه ناظر تأئید گردد.
    همچنین محمود شیردل مدیر امورشعب و توسعه بازار در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه دفاتر و لزوم استانداردسازی آن براساس الزامات بانک مرکزی اظهارداشت: هویت بخشیدن به 100درصد دفاتر درحال اقدام است و تلاش می‌کنیم ساختار آنها را تقویت کنیم.
    گفتنی است: علی صالحی نماینده انجمن صنفی دفاترخدمات بانکی روستائی نیز درپایان این نشست ضمن تأکید بر همراه شدن با سیاست‌های بانک گفت: وجود نرم‌افزار جامع و استانداردسازی دفاتر می‌تواند توان خدمتی بانک را درسطح کشور افزایش دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی