عصر بازار

بیانیه وزارت اقتصاد درباره لغو سفر معاون صدراعظم آلمان

عصر اعتبار- وزارت امور اقتصادی و دارایی طی بیانیه ای در خصوص لغو سفر زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان بیانیه مطبوعاتی صادر کرد.

بیانیه وزارت اقتصاد درباره لغو سفر معاون صدراعظم آلمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، در بیانیه وزارت اقتصاد آمده است: بنابر هماهنگی های انجام شده و توافق حاصله میان وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران وآلمان مقرر گردیده بود، نشست کمیسیون مشترک دو کشور در روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه 1395 با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان و همچنین زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان برگزار گردد.

    روز گذشته زیگمار گابریل، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان طی تماس تلفنی با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان ضمن عذرخواهی اعلام داشت، به سبب تشدید بیماری امکان حضور در ایران را نخواهد داشت. وی در این تماس تلفنی ضمن ابراز امیدواری برای انجام سفر به ایران و برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در آینده ای نزدیک بر اراده جدی کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی با آرزوی بهبودی و سلامتی برای همتای آلمانی خود بر آمادگی و اراده جدی ایران برای توسعه روابط دو جانبه تاکید کرد.

    در این گفتگوی تلفنی طرفین به سبب اهمیت موضوع و تسریع در روند همکاری ها توافق کردند، نشست مشترکی در سطح معاونین برگزار گردد به همین منظور این نشست سه شنبه در حضور محمد خزاعی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشورمان و معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان و با حضور بیش از 400 تن از نمایندگان و فعالین اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی