عصر بازار

اولین دور گفت وگوهای مالی بین ایران و سوئیس برگزار شد

عصر اعتبار- اولین دور گفت و گوهای مالی بین جمهوری اسلامی ایران و سوئیس باحضور هیئتی از بانک مرکزی به ریاست حمید تهرانفر معاون نظارتی این بانک و نمایندگانی از سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در شهر برن برگزار شد.

اولین دور گفت وگوهای مالی بین ایران و سوئیس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، در این نشست که با حضور نمایندگان بخش های مالی و بانکی سوئیس از جمله بانک مرکزی این کشور، مقام ناظر بازار مالی (FINMA) و دفتر مبارزه با پولشویی برگزار شد، طرفین تجربیات خود را در زمینه های اقتصادی، نظارتی، مقررات پولی و بانکی و بازار سرمایه مبادله کردند.

    «رنه وبر» قائم مقام وزیر و مسئول بخش بازارهای مالی وزارت دارایی سوئیس که ریاست هیئت سویسی را به عهده داشت، آمادگی کشورش را برای افزایش همکاری های دوجانبه در حوزه مالی و بانکی، انطباق با استانداردهای بین المللی نظارت بانکی و مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم اعلام کرد.

    گفت و گوهای مالی در چارچوب نقشه راه روابط دوکشور انجام شده است که در سفر رئیس جمهوری کنفدراسیون سوئیس به تهران در اسفند ماه گذشته مورد توافق روسای جمهور دو طرف قرار گرفت و طبق توافق‌ها، این جلسات به طور منظم در آینده ادامه خواهد داشت.

    این مذاکرات در تسهیل مراودات بانکی ایران و سوئیس بسیار مؤثر خواهد بود و اثرات مثبتی را در روابط کارگزاری به وجود می آورد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی