عصر بازار

در وزارت اقتصاد منعقد شد

امضای پنج تفاهم نامه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی ایران و آلمان

عصر اعتبار- تفاهم نامه تقویت همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان به امضا رسید.

امضای پنج تفاهم نامه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی ایران و آلمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی، تفاهم نامه تقویت همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان به امضا رسید.

    این تفاهم نامه صبح امروز در همایش تجاری ایران و آلمان، در محل وزارت اقتصاد، به امضای محمد خزاعی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایامضای پنج تفاهم نامه برای تقویت همکاری های اقتصادی ایران و آلمانران و "اوه بک میر" معاون وزیر امور اقتصاد و انرژی آلمان رسید.

    این گزارش حاکی است، در جریان این همایش، یک یادداشت تفاهم نیز بین اتاق بازرگانی ایران و موسسه خدمات مشاوره ای آلمان به امضا رسید.

    در ادامه همایش تجاری ایران و آلمان، همچنین، یک یادداشت تفاهم بین آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز دانشگاه تهران و بخش پزشکی شرکت زیمنس آلمان به امضا رسید.

    بنا بر این گزارش، امضای دو یادداشت تفاهم همکاری بین شرکت زیمنس آلمان در خصوص فولاد و ماشین آلات صنعتی با طرف ایرانی و یادداشت تفاهم شرکت "لیند" آلمان با شرکت صنایع گاز ایران، از جمله دیگر دست آوردهای همایش مذکور بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی