عصر بازار

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

اختصاص۲هزار میلیارد ریال برای وام ازدواج

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: دو هزار میلیارد ریال از منابع این صندوق در سال جاری صرف ارائه تسهیلات مالی ازدواج به زوج های جوان می شود.

اختصاص۲هزار میلیارد ریال برای وام ازدواج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، اصغر نورالله زاده بعدازظهر سه شنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با شرایط آسان در اختیار متقاضیان دریافت وام ازدواج قرار می گیرد.
    وی با بیان اینکه امسال بین یک تا یک هزار و 200 میلیارد ریال از منابع صندوق کارآفرینی امید نیز صرف ارائه تسهیلات اشتغال زایی می شود، اظهارکرد: این تسهیلات در اختیار بنگاه های اقتصادی خرد و کوچک قرار می گیرد.
    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید یادآور شد: معمولا 90 درصد از منابع این صندوق صرف ارائه تسهیلات مالی در زمینه خوداشتغالی و باقی به وام های ازدواج اختصاص می یابد.
    نورالله زاده با بیان اینکه امسال ورودی جدیدی برای منابع مالی صندوق کارآفرینی امید پیش بینی نشده است، گفت: منابع سال جاری این صندوق از محل بازگشت اقساط سال های گذشته تامین می شود.
    وی در ادامه از برنامه ریزی برای ایجاد صندوق های محصولی زیرمجموعه صندوق کارآفرینی امید در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به وجود اشکال در تامین نظام مالی مربوط به بنگاه های اقتصادی، تلاش داریم تا با ایجاد این صندوق ها بویژه در صنایع و تولیداتی که در آنها دارای مزیت هستیم، مشکل نقدینگی بنگاه های اقتصادی را تا حد بضاعت برطرف کنیم.
    نورالله زاده با بیان اینکه با ایجاد صندوق های محصولی مانند صندوق چرم، سنگ و صنایع دستی، صندوق کارآفرینی امید به تدریج از شعبه داری فاصله می گیرد، افزود: صندوق های محصولی کار تامین مالی برای زنجیره تولید هر محصول و کالا را برعهده می گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.ر

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو