عصر بازار

افزایش ۵۰ درصدی حقوق مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت های دولتی

عصر اعتبار- عضو شورای حقوق و دستمزد از افزایش ۵۰ درصدی حقوق و دستمزد مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های دولتی خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی حقوق مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت های دولتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عبدالرضا ثروتی گفت: هر ساله دولت میزان پایه و افزایش حقوق کارمندان خود را مشخص می کند.

    عضو شورای حقوق و دستمزد ادامه داد: اخیراً این شورا در مصوبه ای حقوق هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت های دولتی را تا 50 درصد افزایش داد.

    نماینده مردم بجنورد، اظهارداشت: بر اساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد و سازمان مدیریت، به میزان 50 درصد امتیازات شغلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت های دولتی افزایش یافت. قبلاً امتیاز شغلی آنها 10 هزار بود که الان به 15 هزار و 500 افزایش یافت که موجب افزایش 50 درصدی حقوق آنها شد.

    وی ادامه داد: قوه قضائیه نیز به میزان 50 درصد فوق العاده شغل کارمندان خود را افزایش داده است.

    ثروتی با انتقاد از افزایش ناعادلانه حقوق و دستمزد کارکنان دولت در دستگاه های مختلف، گفت: برخی دستگاه ها 20 تا 25 درصد و بعضی از دستگاه ها تا 10 درصد حقوق کارمندان خود را افزایش داده اند که این امر تبعیض آمیز است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی