عصر بازار

زمینه حضور واحدهای صنایع کوچک در فرابورس فراهم شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان ها با پایش و شناسایی شایستگی و قابلیت های صنایع کوچک و متوسط، زمینه لازم را برای حضور واحدهای صنعتی توانمند در فرابورس فراهم کنند.

زمینه حضور واحدهای صنایع کوچک در فرابورس فراهم شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، علی یزدانی در نشست با مدیران شرکت شهرک های صنعتی مازندران افزود: صنایع کوچک، یکی از محورهای اصلی ماموریت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از موضوع های درحال پیگیری این سازمان را بحث امکان سنجی و توسعه خوشه ها برشمرد و افزود: با بحث پیمانکاری فرعی، می توانیم در جهت تأمین منابع مالی واحدهای کوچک از طریق واحدهای بزرگ و همچنین بازاریابی و فروش محصولاتشان موثر باشیم.
    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اضافه کرد: امسال برنامه ای گسترده، برای برگزاری دوره های آموزشی سرمایه گذاران و همچنین کارکنان سازمان و شرکت های استانی در حوزه های مختلف در دستور کار داریم.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مسائل مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را حفظ زیرساخت های شهرک های صنعتی عنوان کرد و افزود: با توجه به هزینه های بالای دولت در ایجاد زیرساخت شهرکهای صنعتی، باید توجه لازم به حفظ این زیرساخت ها توسط شرکت های خدماتی شهرک بشود.
     شرکت خدماتی، شرکت هایی هستند که پس از تکمیل زیر ساخت شهرک صنعتی و استقرار واحدهای صنعتی در شهرک ، توسط صنعتگران همان شهرک تشکیل می شود و امور مربوط به شرکت با نظارت شرکت شهرک های صنعتی استان به آنها واگذار می شود.
    در شهرک‌ها ونواحی صنعتی کشور 37 هزار و 35 واحد صنعتی مستقر هستند که از این تعداد، فعالیت هفت هزار و 58 واحد متوقف است.
    هم اکنون 87 هزار و 609 واحد صنعتی در کشور دارای پروانه بهره برداری هستند که از این تعداد 79 هزار و 838 واحد، جزو صنایع کوچک هستند. این واحدها 42 درصد اشتغال کشور را پوشش می‌دهند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو