عصر بازار

تامین مالی پروژه تولید پنتان عسلویه توسط اگزیم بانک کره جنوبی

عصر اعتبار- قرارداد (EPCF) تامین مالی، مهندسی، خرید و ساخت پروژه تولید پنتان عسلویه توسط شرکت پتروصنعت پارس مجری طرح پنتان عسلویه و یک شرکت کره جنوبی (PIELDS ENGINEERS) به امضا رسید که بر اساس آن، اگزیم بانک کره جنوبی تامین مالی ۸۵ درصد پروژه تولید پنتان عسلویه را بر عهده گرفت.

تامین مالی پروژه تولید پنتان عسلویه توسط اگزیم بانک کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مدیرعامل طرح پنتان عسلویه امروز (چهارشنبه)  افزود: پروژه تولید پنتان عسلویه با سرمایه گذاری 50 درصدی گروه سرمایه گذاری انتخاب و 50 درصد پتروشیمی دالاهو اجرای خواهد شد که 15 درصد تامین مالی این پروژه توسط این دو شرکت و 85 درصد توسط اگزیم بانک کره جنوبی انجام خواهد شد.
    آرش وحیدی ارزش این پروژه را 58 میلیون دلار ذکر کرد و گفت: شرکت کره ای برای تامین مالی این پروژه با اگزیم بانک کره جنوبی قرارداد امضا کرده و این بانک قرار است 51 میلیون دلار از منابع مورد نیاز را تامین کند.
    وی دوره بازپرداخت این فاینانس (تامین مالی) را پنج ساله ذکر کرد و ادامه داد: پروژه تولید پنتان عسلویه در زمینی به مساحت سه هکتار در 20 ماه اجرایی خواهد شد؛ به نظر می رسد فاز اجرایی این پروژه از ابتدای تیرماه شروع و بهمن سال آینده راه اندازی شود.
    عملیات اجرایی ساخت طرح ١٧٥ هزار تنی پنتان عسلویه به عنوان یکی از طرح های راهبردی و مصوب صنعت پتروشیمی انجام خواهد شد و برای ساخت آن برنامه زمانبندی ١٩ ماهه پیش بینی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی