عصر بازار

معاون توسعه مدیریت سازمان بنادر خبر داد

پرداخت تسهیلات بدون سود برای خرید شناورهای مسافری استاندارد

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به وجود ۴ هزار صندلی استاندارد در ناوگان مسافری دریایی گفت: برای خرید شناور‌های مسافری و تفریحی استاندارد وام با سود صفر درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات بدون سود برای خرید شناورهای مسافری استاندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی جهاندیده درباره ارائه تسهیلات هزار میلیارد تومانی سازمان بنادر و دریانوردی برای خرید شناورهای مسافری گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در بانک‌هایی سپرده‌گذاری انجام می‌دهد و این سپرده‌گذاری حدود 200 میلیارد برآورد شده است. هرچقدر سپرده گذاری در بانک ها صورت گیرد بانک‌ها موظف هستند که 5 برابر سپرده‌گذاری را به آن دسته از شرکت‌های خصوصی که از طریق سازمان بنادر معرفی می‌شوند تسهیلات پرداخت کنند.

    وی با اعلام اینکه سازمان بنادر برای اجرای طرح‌های مختلف حوزه دریایی و بندری یارانه پرداخت می‌کند افزود: سازمان بنادر بخش زیادی از سود تسهیلات بانکی وام گیرندگان فعال در توسعه حمل و نقل دریایی را پرداخت می‌کند بر همین اساس سود وام‌ها برای متقاضیان 1 تا 8 درصد است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از پرداخت وام‌هایی با سود صفر درصد برای طرح‌های گردشگری مسافری دریایی خبر داد و گفت: برای خرید شناور‌های مسافری و تفریحی استاندارد وام با سود صفر درصد پرداخت می‌شود به عبارت دیگر بانک هر اندازه که وام می‌دهد سودش را متقاضی پرداخت نمی‌کند بلکه وام‌گیرنده فقط اصل وام را برمی‌گرداند و سود بانکی را سازمان بنادر پرداخت می‌کند.

    وی افزود: سازمان بنادر تا به حال مبالغ زیادی را در قالب وام به متقاضایان خرید شناور مسافری پرداخت کرده و از همین محل شناورهای استانداردی خریداری شده به طوریکه هم اکنون 4 هزار صندلی استاندارد در ناوگان مسافری دریایی موجود است.

    جهاندیده با بیان اینکه در سفرهای نوروزی امسال یک سانحه دریایی وجود نداشت گفت: از عوامل این اتفاق وجود شناورهای استاندارد و کنترل دقیق مسولان برای جلوگیری از وقوع حادثه بود.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی درباره نحوه توزیع این وام بین بنادر شمالی و جنوبی گفت: توزیع وام بین بنادر شمالی و جنوبی هیچ فرقی ندارد و هر یک از متقاضیان برای توسعه گردشگری و سفرهای دریایی می‌توانند این وام را دریافت کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو