عصر بازار

راه اندازی بازار آتی ارز در انتظار تک نرخی شدن ارز

عصر اعتبار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران از راه اندازی بازار آتی ارز پس از تک نرخی شدن ارز خبر داد.

راه اندازی بازار آتی ارز در انتظار تک نرخی شدن ارز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمد فطانت در حاشیه هشتمین کنفرانس بین المللی بازار سرمایه اسلامی گفت: شورای عالی بورس راه اندازی بورس آتی ارز را تثویب کرده است و منتظر تک نرخی شدن ارز هستیم.

    فطانت درباره تعامل با سایر بورس های دنیا گفت: شرایط مثبتی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم شده زیرا بازار سرمایه در بسیاری کشورها وارد رکود شده اما بازار سرمایه ایران در حال رشد است.

    وی اضافه کرد: شرایط خوبی برای ارتباط و تعامل میان بورس ایران و بورس سایر کشورها را فراهم می کنیم.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: عضویت ایران در سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار (IOSCO) که به عنوان نهاد ارتباط دهنده بازارهای سرمایه کشورهای مختلف به یکدیگر فعالیت می کند، فرصت خوبی برای تعاملات بین المللی سرمایه ایران است.

    بنابر گزارش بورس کالای ایران ، وی به نشست هفته آینده سران این سازمان در پرو اشاره کرد و گفت: حضور ایران در این نشست فرصت خوبی برای برقراری ارتباط بازار سرمایه ایران با سایر بازارهای سرمایه را فراهم می کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی