عصر بازار

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک پاسارگاد و Woori Bank کره جنوبی

عصر اعتبار:همزمان با تأسیس دفتر نمایندگی ووری بانک کره‌جنوبی در تهران، تفاهم‌نامه‌ای بین بانک‌پاسارگاد و بانک ووری کره جنوبی منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک پاسارگاد و Woori Bank کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار » به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این تفاهم‌نامه با هدف گسترش همکاری‌های بانکی در جهت افزایش سطح مبادلات و روابط تجاری فی مابین دو کشور منعقد شد که بموجب آن دو طرف موافقت کردند ضمن تعامل در جهت شناسایی پتانسیل‌های موجود در بازار دو کشور به منظور ارتقاء همکاری‌های دو جانبه، نسبت به تحکیم روابط کارگزاری، ارایه خدمات مشاوره‌ای به مشتریان، ایجاد امکان ارتباط میان شرکت‌های مختلف ایرانی و کره‌ای، موجبات تسهیل فعالیت‌های تجاری فی مابین و غیره را فراهم کنند.

    بر اساس این خبر، انعقاد این تفاهم‌نامه، با توجه به اجرایی‌شدن برجام، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های اقتصادی و تجاری فی مابین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی خواهد داشت.

    گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای افزایش و ارتقاء توانایی خود به منظور خلق ارزش‌افزوده برای مشتریان گرامی به تلاش مستمر خود در توسعه و افزایش سبد کارگزاری خود با سایر بانک‌های خارجی ادامه خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی