عصر بازار

خدمات درمانی رایگان برای خبرنگاران حوزه سلامت

عصر اعتبار- یک مسؤل بسیج جامعه پزشکی گفت: خبرنگاران حوزه سلامت از خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان صحرایی سردار شهید حسین همدانی به صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

خدمات درمانی رایگان برای خبرنگاران حوزه سلامت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مجید نوروزی - مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سردار شهید حسین همدانی از 18 تا 23 اردیبهشت در پارک ولایت منطقه 19 تهران دایر خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به ایام مبارک شعبانیه امیدواریم این حرکت خیر جامعه پزشکی تأثیر قابل توجهی در جامعه برجای بگذارد.

    وی با توضیح اینکه هدف از برگزاری این بیمارستان صحرایی آمادگی تیم‌های اضطراری در مواقع بحرانی است، افزود: واقعیت این است که ما نیاز داریم در کلانشهری مثل تهران که جمعیتی بالغ بر 12 تا 15 میلیون نفر را در خود جای داده است، در صورتیکه ساختمان‌های بیمارستانی دچار حادثه شود آمادگی داشته باشیم تا در منطقه‌ای دیگر به خدمات خود ادامه بدهیم.

    ارائه خدمات درمانی در 14 درمانگاه تخصصی

    نورورزی، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این بیمارستان‌های صحرایی تخصص‌های مختلف در 14 درمانگاه تخصصی و پاراکلینیک‌های اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه و مباحث دارویی در خدمت عموم مردم خواهیم بود.

    وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سلامتکده‌ای برای مباحث تغذیه، طب سنتی، سبک زندگی و پیشگیری از سرطان، گفت: از 10 تا 15 اردیبهشت تیم‌های پزشکان عمومی به مناطق 18، 19، 12 و 16 و مناطق کم‌برخوردار برای شناسایی افراد بیمار اعزام شدند و تا به حال قریب به 5 هزار نفر از بیماران را مورد معاینه قرار دادند که برای آنها فرم‌های ارجاع  به بیمارستان صحرایی تهیه شده است.

    مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با توضیح اینکه قرار است به حدود 1200 تا 1500 نفر از بیماران خانواده‌های کمیته امداد، بهزیستی و زنان سرپرست خانوار خدمت‌رسانی‌شوند، افزود: سعی کردیم خدمات ارائه شده به صورت انتخاب شده و کامل صورت پذیرد.

    خدمات رایگان درمانی و تشخیصی برای خبرنگاران

    نوروزی، با اشاره به حضور قابل توجه خبرنگاران حوزه سلامت در تمام مأموریت‌های بسیج جامعه پزشکی به بسیج پزشکی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است خدمات درمانی و تشخیصی که در این بیمارستان انجام می‌شود، به خبرنگاران حوزه سلامت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته مذکور به صورت رایگان ارائه شود.

    وی با بیان اینکه خبرنگارانی که مایل به حضور در این بیمارستان صحرایی برای بهره‌گیری از خدمات آن هستند، با بخش روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی تماس بگیرند، افزود: این عزیزان با پر کردن فرم ارجاع می‌توانند در روزهای گفته شده در بیمارستان صحرایی سردار شهید حسین همدانی واقع در بوستان ولایت حضور یابند.

    مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این خدمات را به تمامی اصحاب رسانه و خانواده‌هایشان ارائه دهیم، تا تمام این افراد از خدمات تخصصی رایگان پزشکان بسیجی بهره‌مند شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو