عصر بازار

مشکل تبدیل ارزی در نمایشگاه کتاب تهران وجود ندارند

عصر اعتبار- بانک شهر تمام تلاش خود را انجام داده است و هیچ مشکلی برای تزریق پول به ATM های بانک شهر وجود ندارد.

مشکل تبدیل ارزی در نمایشگاه کتاب تهران وجود ندارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اخبار پولی مالی مستقر در محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب, یعقوبی- قائم مقام معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بانک شهر در مصاحبه اختصاصی استقبال مردم از شهرنت های بانک شهر را فوق العاده توصیف کرد.

    یعقوبی در ادامه  اظهار داشت: با توجه به این که بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در نخستین سال فعالیت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپا شده است احتمال وجود برخی مشکلات در جریان برپایی نمایشگاه وجود دارد با این حال ما تلاش می کنیم این مشکلات را به بهترین نحوه  بر طرف کنیم.
    وی ادامه داد:این نارسایی ها طبیعی است و بخشی از آنها به دلیل بر پا شدن این نمایشگاه در کوتاهترین زمان ممکن در محل جدید می باشد.
    قائم مقام معاونت منابع انسانی بانک شهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بانک شهر برای نخستین بار است که به عنوان بانک عامل در نمایشگاه کتاب فعالیت می کند و بر خلاف بانک های عامل قبلی خدمات گسترده و ویژه ای را در سطح نماشگاه  به بازدید کنندگان ارائه می دهد.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک شهر در سطح نمایشگاه کتاب تهران جهت استفاده بازدیدکنندگان از خدمات بانکی 4 شهرنت و 37 دستگاه ATM و بیش از 30 کیوسک برپا کرده است درباره تامین نیاز بازدیدکنندگان به پول نقد گفت: در این مورد بانک شهر تمام تلاش خود را انجام داده است و هیچ مشکلی برای تزریق پول به ATM های بانک شهر وجود ندارد.
    وی در پایان پیرامون تامین خدمات بانکی جهت بازدیدکنندگان خارجی گفت: بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه کتاب در زمینه تبدیل کردن ارز  به ریال مشکل خاصی ندارند و تمام امکانات لازم در اختیار آنها قرار می گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی