عصر بازار

ارائه سرویس ویژه بانک شهر به دانشجویان برا ی دریافت بن کارت فیزیکی

عصر اعتبار- مدیر پروژه بانک شهر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: با هماهنگی بانک شهر و وزارت ارشاد، دانشجویانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، می‌توانند تا ۲۳ اردیبهشت برای ثبت نام و دریافت بن کارت خود، با مراجعه به شعبه مستقر در نمایشگاه، کارت خود را دریافت کنند.

ارائه سرویس ویژه بانک شهر به دانشجویان برا ی دریافت بن کارت فیزیکی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهدی اکرمی، با بیان این مطلب گفت: با اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام برای دریافت بُن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب، ثبت‌نام‌کنندگانی که برای دریافت بُن‌کارت در مهلت اعلام شده ثبت‌نام نکردند، می‌توانند از جمعه هفدهم تا پنج شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه با همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب، مراجعه و  مراحل ثبت نام و دریافت بُن‌کارت خود را انجام دهند.  

    وی افزود: همچنین همه ثبت‌کنندگانی که تا کنون بُن‌کارت خود را دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند تا بیست و سوم اردیبهشت،  با مراجعه به شعب بانک شهر بُن‌کارت‌های‌ خود را دریافت کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی