عصر بازار

در آستانه آغاز هفتمین سال فعالیت بانک دی

جشنواره دی کلید خورد

عصر اعتبار- جشنواره دی با هدف ایجاد شور و نشاط سازمانی و نیز تکریم مشتریان بانک دی و ارتقاء رضایتمندی آنها فعالیت خود را آغاز کرد.

جشنواره دی کلید خورد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در نخستین جلسه کارگروه جشنواره دی که با حضور نمایندگان معاونت‌ها و ادارات کل در آستانه آغاز هفتمین سال فعالیت بانک دی تشکیل شد بر اجرای برنامه‌های متنوع تا زمان برگزاری جشنواره تاکید شد.

    در این جلسه ابراهیم صفرلکی ـ مدیر جشنواره ـ ضمن تشریح نقاط ضعف و قوت جشنواره دی در سال‌های پیشین به ارائه توضیحاتی در خصوص رویکرد نوین این اداره کل برای برگزاری هر چه بهتر و نظام مندتر جشنواره در سال جاری پرداخت.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی، ایجاد شور و نشاط سازمانی و تحرک و پویایی در بدنه بانک را از جمله اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد و گفت: علاوه بر این در نظر داریم با خلاقیت و نوآوری در اجرای محصولات جدید هم در زمینه ارتقاء جایگاه ذهنی بانک در میان مشتریان بالفعل و بالقوه تلاش کرده و هم با برنامه‌های متنوع ضمن تکریم مشتریان در افزایش رضایتمندی آنها کوشا باشیم.

    به گفته وی تجلیل از کارکنان نمونه، افزایش فروش محصولات و خدمات بانکی و در نتیجه افزایش سودآوری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

    وی یادآور شد: کارکنان برتر بانک در پایان جشنواره به عنوان ستارگان بانک ضمن دریافت تندیس یک، دو و سه ستاره علاوه بر بهره‌مندی از ارزش‌های آن، تندیس در سوابق کاری و مدیریتی آنان لحاظ خواهد شد.

    صفرلکی معرفی محصولات و خدمات جدید از سوی معاونت‌های اعتبارات و بازاریابی و بانکداری الکترونیک را از اهم برنامه‌های جشنواره برشمرد و گفت: رصد و پایش برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی بر اساس شاخص‌های عمومی و تخصصی و نیز انتخاب، معرفی و تجلیل از کارکنان برتر در کنار تجلیل از ذی‌نفعان کلیدی و اثرگذار در زمره برنامه‌های اصلی جشنواره به شمار می‌آیند.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی اختصاص بخش ویژه‌ای در جشنواره دی 95 به انتخاب برترین‌های نظام بانکی کشور را از شاخصه‌های اصلی جشنواره امسال عنوان کرد.

    جشنواره دی 95 از اردیبهشت ماه 1395 تا دی ماه ادامه خواهد داشت و نهایتا مراسم پایانی آن در دی ماه برگزار خواهد شد

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی