عصر بازار

با هدف توسعه روابط اقتصادی؛

هیئت تجاری لهستان به استان البرز سفر می‌کند

عصر اعتبار- هیئت ۱۷ نفره تجاری و اقتصادی کشور لهستان به سرپرستی «هیئت ریسازرد تروزنسکی» رئیس اتاق بازرگانی این کشور روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه وارد استان البرز می شوند.

هیئت تجاری لهستان به استان البرز سفر می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در این ارتباط گفت: این هیئت خارجی در راستای تفاهم نامه منعقده در بهمن ماه سال گذشته و با هدف شناخت بازار و آشنایی راه های همکاری اقتصادی مشترک به البرز سفر می کنند.

    مسعود قاسمی خاطرنشان کرد: تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور لهستان و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت و سرمایه گذاری از جمله بندهای تفاهم نامه امضا شده با این کشور است.

    وی اظهار کرد: در بدو ورود هیئت تجاری بازرگانی لهستان به البرز نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان لهستان و استان البرز برگزار می شود.

    وی ادامه داد: هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تجهیزات کشاورزی، تجهیزات انرژی های خورشیدی، درب و پنجره، تجهیزات معدن و تولید کاغذ، تجهیزات شبکه های مخابراتی و فناوری اطلاعات، تولیدی لباس، ساخت و ساز معماری، زغال سنگ و ... به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت

    قاسمی تاکید کرد: تاکنون هیئت های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی، استونی، پرتغال و تایوان به این استان سفر کرده اند.

     استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است و بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی