عصر بازار

راحت‌ ترین و پردرآمدترین مشاغل دنیا در سال ۲۰۱۵

عصر اعتبار- مشاغلی در دنیا هستند که می‌توان در آنها با کمترین زحمت و استرس به بیشترین درآمد رسید.

راحت‌ ترین و پردرآمدترین مشاغل دنیا در سال ۲۰۱۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فرصت امروز، از شغل خود متنفرید؟ سخت کار می‌کنید و درآمد کافی ندارید؟ خب! شما قطعا تنها کسی نیستید که چنین حسی دارید. این امکان‌پذیر است که پول درآورید، شغلی که دوست دارید را داشته باشید و کمتر از دیگران استرس داشته باشید. به عبارت دیگر، مشاغلی در دنیا هستند که می‌توان در آنها با کمترین زحمت و استرس به بیشترین درآمد رسید. اگر منصف باشیم، برخی از این مشاغل نیاز به آموزش، علاقه و هوش بیشتری دارند، اما قطعا راحت‌تر از بسیاری از مشاغل حال حاضر جهان هستند.

    بینایی‌سنج، 124 هزار و 600 دلار

    کاری که یک بینایی‌سنج انجام می‌دهد چک کردن میزان بینایی بیمار با یک روش کاملا مشخص است. او در نهایت تشخیص می‌دهد که چه عینک یا لنزی مناسب بیمار است. بینایی‌سنج‌ها با روش خاصی مشکلات چشمی را تشخیص می‌دهند اما در واقع، اصل کار را دستگاهی که در اختیار بینایی‌سنج قرار دارد، انجام می‌دهد. باید گفت کار با چنین دستگاهی نه‌تنها سخت نیست بلکه سرگرم‌کننده نیز هست، بنابراین کار کردن با یک دستگاه سرگرم‌کننده و درآمد 124هزار و 600 دلاری، بینایی‌سنجی را در فهرست پردرآمدترین مشاغل راحت دنیا قرار می‌دهد.

    هنرمند، 100هزار دلار

    اگر یک هنرمند استعداد کافی و اسم و رسمی برای خودش داشته باشد، می‌تواند از استعداد خود در نقاشی، مجسمه‌سازی یا طراحی درآمد خوبی کسب کند. بعضی هنرمندان هستند که کاریکاتور آدم‌های معمولی را در کنار خیابان می‌کشند. این افراد درآمد بدی ندارند. هنرمند بودن نوعی شغل است که اول باید در آن اسم و رسمی بیابید و بعد انتظار پول درآوردن از آن را داشته باشید. اما وقتی شروع به پول درآوردن کردید تا 100هزار دلار هم درآمد می‌توانید داشته باشید.

    نویسنده مستقل، 105هزار دلار

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به نوشتن علاقه دارید، دوست دارید در خانه بمانید و پول دربیاورید، نویسندگی برایتان بسیار شغل مناسبی است. نویسندگان مستقل می‌توانند در خانه یا دفتر شخصی خودشان کار کنند. آنها روی شغل‌شان کاملا کنترل دارند، یعنی اگر کسی از آنها نوشته‌ای بخواهد که به‌سرعت آماده شوند، آنها می‌توانند کار را رد کنند. ساعت کاری نویسنده‌های مستقل هم دست خودشان است؛ می‌توانند تا ظهر بخوابند و تا نیمه شب کار کنند.

    مهندس کامپیوتر، نرم‌افزار، 80 هزار و 519 دلار

    این شغل قطعا باید در فهرست راحت‌ترین و پردرآمدترین مشاغل دنیا ثبت شود، اما به این شرط که شما از علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌ها در دنیای کامپیوتر باشید. اگر از آنهایی هستید که دوست دارند هر روز به یک جای مشخص به‌عنوان محل کار بروند و سروکله زدن با ارباب رجوع هم برایتان سخت است، این شغل دقیقا برای شماست.

    اما برای رسیدن به این شغل حتما نیاز به مدرک مهندسی کامپیوتر دارید. خبر خوب برای خانم‌ها اینکه با توجه به مردسالار بودن این شغل و درخواست شرکت‌ها برای استخدام مهندس کامپیوتر زن، این شغل جای مناسبی برای آنها است.

    مربی ورزش خصوصی، 53هزار و 220 دلار

    کار مربی ورزش خصوصی این است که به درخواست شاگردش خوب گوش کند؛ اینکه شاگردش می‌خواهد وزن کم کند یا بدنی عضلانی داشته باشد. مربی برهمین‌اساس یک برنامه ورزشی تنظیم می‌کند، اجازه می‌دهد شاگردش کار خود را انجام دهد و فارغ از اینکه شاگرد به برنامه عمل می‌کند یا خیر پولش را می‌گیرد. مربی ورزش خصوصی می‌تواند واقعا یک بانک باشد، البته به شرطی که تایید شاگرد را بگیرد یا مشهور باشد.

    راهنمای گردشگری 52هزار دلار

    راهنمای تور گردشگری بودن قطعا شغلی عالی برای کسانی است که دوست دارند آدم‌های بامزه یا استندآپ کمدین‌های تراز اول شوند. آنها به نقاط مختلف سفر می‌کنند و درباره جالب‌ترین نقاط گردشگری برای گردشگران صحبت می‌کنند و به آنها درس‌هایی از تاریخ می‌دهند.

    بیشتر وقت راهنمایان گردشگری در اتوبوس می‌گذرد، بنابراین حتی کارشان نیاز به پیاده‌روی زیادی هم ندارد. بزرگ‌ترین چالش راهنمایان گردشگری این است که حرف‌هایشان همیشه بوی تازگی بدهد. اگر از کسانی هستید که از ارتباط همیشگی با مردم لذت می‌برید، این شغل با درآمد 52 هزار دلاری بسیار برایتان مناسب است.

    ماساژور، 51هزار و 400 دلار

    آنها پول می‌گیرند تا استرس مشتریان را کم کنند، بنابراین بسیار مهم است که خودشان احساس آرامش داشته باشند. آنها برای ماساژور شدن باید دوره‌هایی را بگذرانند و پایه درآمدشان 24هزار دلار است؛ درآمدی که می‌تواند تا بیش از 50هزار دلار هم پیش رود.

    بازیکن بازی‌های کامپیوتری، 50هزار دلار

    روشن است که پول درآوردن از بازی‌های کامپیوتری بسیار هیجان‌انگیز است، اما نقطه تاریک ماجرا آنجاست که اگر بخواهید درآمد خوبی از این کار داشته باشید باید 16 ساعت در شبانه‌ روز بازی کنید. از طرفی بازیکن حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری باید حتی بازی‌هایی را که هنوز عرضه عمومی نشده‌اند نیز بازی کرده و بلد باشد، بنابراین برای رسیدن به درآمد 50هزار دلاری بازی‌های کامپیوتری به غیر‌از حرفه‌ای بودن در این کار باید عاشقش هم باشید.

    ترانه‌سرا، 43هزار دلار

    ترانه‌سراهای درجه یک در دنیا درآمدی میلیون دلاری دارند که دنیس ایسنبرگ ریچ و دیوید فوستر از جمله آنها هستند. اما حتی ترانه‌سراها در سطح معمولی نیز درآمدهای خوبی دارند. ترانه‌سرا بودن یعنی توجه به علاقه و داشتن پول کافی برای گذراندن زندگی. ترانه‌سرا بودن همچنین نیاز به داشتن مدرک خاصی یا دیدن دوره خاص موسیقی ندارد. حتی نیازی نیست که از بخش فنی موسیقی سردرآورد. از همه تعجب‌آورتر اینکه برخی ترانه‌سراها حتی نمی‌توانند یک نت موسیقی را بخوانند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو