عصر بازار

زیمنس خواستار تسهیل نقل و انتقالات بانکی با ایران شد

عصر اعتبار- محسن نایب زاده مدیر عامل زیمنس تهران گفت: شرکت های بزرگ بین المللی مثل زیمنس مسئولیت دارند تا یک گام جلوتر حرکت کنند و به تسهیل نقل و انتقالات مالی با ایران کمک کنند.

زیمنس خواستار تسهیل نقل و انتقالات بانکی با ایران شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نایب زاده در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی گفت: بانک های بزرگ باوجود برداشته شدن تحریم ها در ارتباط با نقل و انتقالات مالی مرتبط با ایران احتیاط می کنند اما دولت ها و شرکت های بزرگ باید به تسهیل این موضوع کنند.

    وی ادامه داد: ما به عنوان شرکت زیمنس قراردادهای و تفاهم نامه های زیادی با بخش های مختلف صنعت ایران امضا کرده ایم که حل کامل مشکلات بانکی می تواند به تسریع در تحقق آنها کمک زیادی کند.

    نایب زاده ادامه داد: ما به آینده بسیار امیدوار هستیم و بدون شک وقتی بانک های بزرگ دنیا حضور برندهای معتبری مثل زیمنس در بازار ایران را در کنار شرکت های ایرانی ببینند احتیاط و نگرانی را کنار گذاشته و به تسهیل نقل و انتقالات مالی بیشتر کمک می کنند.

    این فعال اقتصادی به تاثیر برداشته شدن تحریم ها بر نمایشگاه نفت و گاز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه امسال در مقایسه با نمایشگاه های قبلی از وسعت و همین طور میزان شرکت بسیار بالاتری برخوردار است.

    وی افزود: با برداشته شدن تحریم ها و گسترش ارتباط ایران با کشورهای دیگر، میزان استقبال شرکت های خارجی بسیار بیشتر شده و امسال بر خلاف گذشته، شرکت های خارجی نه از طریق واسطه بلکه به صورت مستقیم در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

    مدیرعامل زیمنس تهران درباره تغییر رویکرد شرکت های خارجی برای حضور در ایران هم گفت: اکنون بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا دیگر به ایران به عنوان بازار فروش محصولات نگاه نمی کنند بلکه انتقال دانش فنی به ایران را در دستور کار قرار داده اند.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بیش از هزار و 900 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود 70 هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» آغاز به کار کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو