عصر بازار

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی توسط خیرین برای مدرسه‌سازی

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی توسط خیرین برای مدرسه‌سازی خبر داد.

اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی توسط خیرین برای مدرسه‌سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، علی اصغر فانی در جمع دانش آموزان با نیاز ویژه اعزامی از 14 استان در اردوگاه امام رضا(ع) در مشهد اظهارکرد: براساس قانون اساسی سه درصد از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان، از بین دانش آموزان با نیاز های ویژه هستند که در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل  و در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستند.

    وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند خیرین تصریح کرد: سال گذشته قریب به 800 میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است و جشنواره خیرین مدرسه ساز از 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

    وی از تلاش های فرهنگیان صمیمانه تشکر کرد و افزود: اگر معلمین نبودند استعداد های دانش آموزان در زمینه های مختلف علوم شکوفا نمی شد و معلمین رکن رکین آموزش و پرورش هستند و آموزش وپرورش زیرساخت منابع انسانی کشور را تشکیل می دهد و معلمین آموزش و پرورش استثنایی گل سر سبد آموزش و پرورش و فرهنگیان هستند  کار در آموزش و پرورش استثنایی سخت است و اجر آن هم مضاعف می باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی