عصر بازار

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ابراز رضایت مردم از خدمات بانک شهر قابل توجه است

عصر اعتبار- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده از سوی این بانک در این دوره نمایشگاه، قابل توجه است و جای قدردانی دارد.

ابراز رضایت مردم از خدمات بانک شهر قابل توجه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در طول سالیان گذشته ارایه خدمات بانکداری به بازدیدکنندگان به شکلی سنتی صورت می‌گرفت اما در سال جاری شاهد ارایه خدمت در بسترهای الکترونیکی نیز هستیم.

    وزیر ارشاد در ادامه اظهار کرد: با توجه به جا‌به‌جایی محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب توسط شهرداری تهران به مجموعه شهر آفتاب و تعلق بانک شهر به شهرداری، به طور حتم انتخاب این بانک به عنوان بانک عامل این دوره نمایشگاه می‌تواند در ارائه خدمات به مشتریان مناسب باشد.

    وی افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم شاهد تلاش خوب بانک شهر برای ارائه خدمات به مشتریان بودم و نحوه ارائه خدمات بانکی و سرعت عمل این بانک موجب رضایت بازدیدکنندگان بود که این موضوع نکته مثبت و ممتازی  برای ما نیز محسوب می‌شود و جا دارد از تلاش مدیریت و مجموعه بانک شهر تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

    جنتی در پاسخ به سئوالی مبنی بر این ‌که در طول بازدید از نمایشگاه بازخوردی از خدمات بانک شهر از سوی بازدیدکنندگان دریافت کرده‌اید یا خیر، گفت: بله. برخی به بنده مراجعه و از خدمات بانک ابراز رضایت کردند که این نشان از انجام درست خدمات بانکی توسط این بانک است.

    وی افزود: نکته قابل توجه برای بنده ابراز رضایت از سوی مردم بود، زیرا اصولاً شکایت‌ها گزارش می‌شود اما این بار بازدیدکنندگان رضایت خود را از برگزاری نمایشگاه و انجام امور حوزه بانکی اعلام کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی