عصر بازار

با انجام قرعه‌کشی اهدا خواهد شد

۱۰ میلیارد ریال جایزه به اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- با انجام قرعه‌کشی در میان اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در تیرماه جوایزی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به برندگان اختصاص خواهد یافت.

۱۰ میلیارد ریال جایزه به اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان و همچنین پاسخ‌ گویی بیشتر به خواسته ‌ها و نیازهای مشتریان نسبت به ایجاد باشگاه مشتریان اقدام نموده و در قالب آن طرح‌ های متنوعی از قبیل: طرح کلیک، طرح هفت‌سین و ... معرفی شده است. بانک متبوع به منظور ترویج بانکداری نوین و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای هموطنان با انجام قرعه‌کشی مبلغ 10 میلیارد ریال را در قالب جوایز ارزنده برای اجرای طرح‌های ذکرشده به مشتریان اهدا خواهد نمود.

    براساس این طرح کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیر حضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣٥، 100 عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، 200 عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، 200 عدد کمک هزینه خرید تبلت و 200 عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.
    بر پایه طرح هفت سین سپهر که از سوی باشگاه مشتریان این بانک طراحی و ارایه شده است امتیازات حساب های ریالی کلیه مشتریان زیر ١٨ سال که  در بهار سال ٩٥  اقدام به افتتاح حساب و یا افزایش موجودی خود کنند محاسبه می شود و ما به ازای امتیاز کسب شده از شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو سورن، هفت سفر جهانگردی،هفت سپرده گنجینه سپهر به ارزش سی میلیون ریال، سکه بهار آزادی و هفت سپرده بلند مدت در قرعه کشی برخوردار می شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی