عصر بازار

سارقان مسلح ۱۳ کیلو طلا دستگیر شدند

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: با تلاش ماموران انتظامی سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان گالیکش پس از ۴ روز در استان سمنان دستگیر شدند.

سارقان مسلح ۱۳ کیلو طلا دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از جوان، سرهنگ رضا بهروزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاله اظهار داشت: 3 نفر سارق مسلح با 13 کیلو طلا و 2 قبضه سلاح جنگی در استان سمنان دستگیر شده‌اند.

    وی افزود: 4 سارق مسلح سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه پس از انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی و ایجاد رعب و وحشت در شهر گالیکش با یک دستگاه خودروی سمند با پلاک مشخص از محل گریختند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کلاله تصریح کرد: پس از فرار سارقان از محل سرقت، پلیس آنها را در مسیر شهرستان کلاله شناسایی کرده و اقدام به تعقیب و گریز پلیسی کرده‌اند اما سارقان با توجه به تاریکی هوا و استفاده از مسیر جنگلی و کشاورزی گریختند و پلیس موفق به دستگیری آن‌ها نشد.

    بهروزی گفت: سارقان دستگیر شده 3 نفر بوده که یکی از آن‌ها که در اثر درگیری با نیروهای انتظامی فوت کرده و 3 نفر دیگر  از آن‌ها به همراه طلاهای مسروقه دستگیر شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی