عصر بازار

فرمانده ناجا :

۹۹درصد از سارقان مسلح شناسایی شدند

عصر اعتبار- فرمانده ناجا از شناسایی حدود ۹۹ درصد از سارقان مسلح خبر داد.

۹۹درصد از سارقان مسلح شناسایی شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از جوان؛ سردار اشتری فرمانده ناجا در نشست خبری بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان و مسئولان ناجا امروز(یکشنبه ) که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهارداشت : تقریباً 99 درصد از سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شده اند و تنها چند مورد محدود باقی مانده و از این تعداد، برخی به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر  درحال بررسی است.

    وی با بیان اینکه برخورد با سارقان مسلح از اولویت های اصلی ناجا است، گفت: اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه را انجام و گروه‌های مسلح را شناسایی و با همکاری قوه قضاییه به سزای عملشان می‌رسانیم.

    فرمانده ناجا ادامه داد: با همکاری مردم و کسبه ای که از حساسیت بالایی برخوردارند و بکارگیری توصیه های پلیس نظارت بر اماکن عمومی در جهت به کارگیری دوربین های مداربسته از افزایش جرم در حوزه سرقت جلوگیری می شود.

    سردار اشتری تصریح کرد: با افزایش امکانات پلیس آگاهی کشف جرایم را افزایش خواهیم داد.

    ** نیروی انتظامی پیش گام در تحقق اقدام و عمل

    فرمانده ناجا در خصوص همایش سراسری فرماندهان ناجا گفت: همایش  سالیانه فرماندهان، مدیران و مسئولان عالیه نیروی انتظامی (یکشنبه) کار خود را شروع کرده و تا فردا آخر وقت ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش دستیابی به اهداف از قبل پیش بینی شده است، گفت: یکی از برنامه‌های روز اول این همایش دیدار فرماندهان ناجا، جانبازان، پیشکسوتان و خانواده‌ شهدای نیروی انتظامی با فرمانده کل قوا (مقام معظم رهبری) است تا از رهنمودهای ایشان برای  توشعه یک ساله خود استفاده کنیم.

    سردار اشتری افزود: در این همایش برنامه‌های که سال گذشته ابلاغ شده را مرور و نقاط قوت و نقاط ضعف را شناسایی می‌کنیم و در نهایت به تبیین برنامه‌های سال 95 خواهیم کرد.

    وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای سال 95 تحقق شعار سال و تدبیر رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است نیروی انتظامی می‌تواند نقش تأثیر گذاری در تحقق اقدام و عمل داشته باشند و در این همایش با حضور فرماندهان مشخص، اعلام و برای نقش آفرینی رد این عرصه برنامه ریزی خواهد شد.

    **اولویت ناجا با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز است

    سردار اشتری با اشاره به عملکرد ناجا بعد از ابلاغ فرمایش رهبری درباره برخورد با باندهای سازمان یافته، گفت: بعد از ابلاغ فرمایشات رهبری دستور العمل از سوی ناجا تهیه و به تمامی استان‌ها ابلاغ شد که اولویت با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز است.

    وی با بیان اینکه در این ایام اخیر توفقیقات خوبی در شناسایی این باندها داشته‌ایم، گفت: با ایجاد ظرفیت مناسب و بکارگیری عناصر مختلف برخورد لازم را ادامه خواهیم داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی