عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد

حمایت از کالاهای معتبر ایرانی و کسب و کار بانوان

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مهمترین رویکرد صندوق در سال جاری را حمایت از کالاهای معتبر ایرانی، کسب وکارهای زنان و ایده‌های گردشگری برشمرد.

حمایت از کالاهای معتبر ایرانی و کسب و کار بانوان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا،اصغر نوراله زاده با اشاره به حمایت صندوق از 110 هزار شغل طی سالهای 93 و 94 اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه روشی قابل حمایت در زمینه اشتغال و ازدواج است و نشان می‌دهد که شیوه قرض الحسنه پاسخگوی نیازهای سیستم تامین مالی کشور است.

    وی یکی از اقدامات صندوق کارآفرینی امید را حمایت از موسسات خیریه در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: این کار موجب می‌شود تا موسسات خیریه در کنار حمایتهای مستقیم از جامعه هدف خود، آنها را به ایجاد شغل و داشتن کسب و کار تشویق کنند.

    نوراله زاده درعین حال حمایت از کالای معتبر ایرانی و حمایت از کسب و کارهای بانوان را از جمله استراتژی‌های صندوق در دو سال گذشته عنوان کرد و افزود این امر زمینه عرضه و صادرات کالاهای ایرانی را فراهم کرده و به عنوان اقدامی قابل توجه در سال جاری نیز دنبال خواهد شد.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه با اشاره به مزیت‌های رقابتی ایران در صنعت گردشگری و توریسم گفت: عمده جاذبه‌های گردشگری در کشور به چهار نوع جاذبه تاریخی، مذهبی، خدماتی و طبیعی تقسیم می‌شود که شهرهای شیراز و اصفهان با جاذبه‌های تاریخی و مشهد و قم با جاذبه‌های مذهبی شناخته می‌شوند.

    وی با اعلام آمادگی صندوق کارآفرینی امید برای حمایت مالی از طرح ها و ایده‌ها در زمینه ایجاد و توسعه زیرساختهای سخت، منوریل های جنگلی و قطارهای تفریحی را از جمله ایده‌های قابل حمایت توسط صندوق در بخش حمل و نقل تفریحی نام برد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی