عصر بازار

۹ شرکت فناوری که بیشترین حقوق را به کارکنان تازه وارد می پردازند

عصر اعتبار- شرکت های بزرگ فناوری معمولا برای فارغ التحصیلان دانشگاهی که به دنبال کار هستند جای جذابی است. با این حال گاهی کارفرمایان این شرکت ها به ان اندازه که انتظار می رود برای پرداخت حقوق سخاوتمند نیستند.

۹ شرکت فناوری که بیشترین حقوق را به کارکنان تازه وارد می پردازند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، شرکت های بزرگ فناوری معمولا برای فارغ التحصیلان دانشگاهی که به دنبال کار هستند جای جذابی است. با این حال کارفرمایان گاهی این شرکت ها به ان اندازه که انتظار می رود برای پرداخت حقوق سخاوتمند نیستند.

    بررسی وضعیت 10 شرکت های برتر فناوری نشان می دهد که این شرکت ها به طور متوسط 600 کارمند با حداقل 3 سال سابقه کار جذب کرده اند.

    این کارکنان تازه کار در بخش های برنامه نویسی، امور مالی، منابع انسانی و بازاریابی فعال هستند.

    1.آمازون: کار در آمازون یعنی لذت بردن از بالاترین حقوق و پاداش با یک راه طولانی در پیش رو، با متوسط درامد 109 هزار دلار در سال و یک پاداش  شیرین 22  هزاردلاری. اما این شرکت با وجودی که دارای یک شهرت جهانی است محیط کاری خسته کننده و گاهی اوقات شرایط کاری بی رحمی هم دارد.

    2. اپل: آیفون تنها شرکتی است که به کارکنان جوان خود حقوق و دستمزد شش رقمی می پردازد،یعنی 104 هزار دلار در هر سال . اپل به جز پاداش 16 هزار دلاری اضافه پرداخت 120 هزار دلاری هم درسال دارد.

    3. گوگل: این شرکت اغلب در صدر لیست بهترین کارفرمایان برای جذب فارغ التحصیلان جدید قرار داشته است.فرصت های متنوع کاری و حقوق و دستمزد بالا از جمله مزایای گوگل است.متوسط دستمزد 86 هزار دلار در هر سال و پاداش متوسط 20 هزار دلاری از مزایای کار در گوگل است.

    4.سیستم های سیسکو: این شرکت هم یکی دیگر از شرکت آمریکایی با شروع حقوقی بسیار سخاوتمندانه است، اگر چه پاداش های این شرکت کوچک هستند اما متوسط حقوق و دستمزد متوسط در سیسکو 67 هزار دلار در سال و پاداش سالانه  هزار دلاری دارد.

    5.اوراکل: معروف است که شرکت لری الیسون حقوق بالا به کارکنان خود می پردازد اما ظاهرا هیچ پاداشی برای کارکنان تازه وارد ندارد.متوسط حقوق و دستمزد متوسط در اوراکل 67 هزار دلار در سال است.

    6. مایکروسافت: این غول نرم افزاری در بدو ورود به کارکنان  خود حقوق و پاداش بسیار معقولی می پردازد.متوسط  حقوق و دستمزد متوسط در مایکروسافت 58 هزار دلار و متوسط پاداش 9 هزار دلار در سال است  که از اوراکل بیشتر است.

    7. تلفونیکا: این شرکت مخابراتی- فناوری یکی از شرکت خارج از لیست شرکت های پردرامد امریکایی است که حقوق معقولی در دنیا به کارکنان خود می پردازد.این  شرکت اسپانیایی برای اولین بار خارج از امریکا است .از مقایسه حقوق و دستمزد این شرکت با شرکت های امریکایی می توان به یک شکاف بزرگ بین پرداخت در ایالات متحده و شرکت های فن آوری اروپا را دید.متوسط حقوق و دستمزد برای کارکنان تازه ورود 45 هزار دلار و  پاداش متوسط پاداش سالانه 4 هزار دلار است.

    8. اورنج و ای بی ام: متوسط حقوق و دستمزد برای تازه واردها چندان بالا نیست.حتی می گویند پرداختی هم ندارد اما متوسط حقوق و دستمزد سالانه کارکنان این دو شرکت 48 هزار دلار در سال اعلام شده است.

    9. سپ

    : این غول نرم افزاری المانی حقوق و دستمزد 44 هزار دلاری و  و پاداش 4 هزار دلاری در سال به کارکنان خود می پردازد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو