عصر بازار

اطلاعیه وزارت تعاون در خصوص " کاراکارت"

عصر اعتبار- کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری بانک رفاه کارگران برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده است، برای تمامی بازنشستگان استان تهران و استان البرز صادر شده و در شعبه بانک رفاه کارگران مربوطه آماده تحویل به بازنشستگان است.

اطلاعیه وزارت تعاون در خصوص " کاراکارت"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بر این اساس بازنشستگان گرامی با در دست داشتن مدارک شناسایی خود می‌توانند به شعبه بانک رفاه کارگران که حقوق خود را از آن دریافت می‌کنند حداکثر تا 31 خرداد 1395 مراجعه کنند.

    لازم به ذکر است؛ متقاضیان مشمول سایر استانها می‌توانند از طریق سامانه خدمات رفاهی به نشانی: www.smanehrefah.ir و همچنین سامانه پیامکی 10001422 اقدام به ثبت نام کنند.

    کارت اعتباری صادر شده ویژه خرید کلیه کالاها و خدمات از تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف طرف قرارداد بوده و صرفا پس از هر بار خرید بصورت اقساط 12 ماهه با سود 12 درصد بانکی از حقوق بازنشستگان توسط بانک رفاه کارگران کسر می‌شود.

    لازم به ذکر است؛ دامنه فروشگاه‌های طرف قرارداد و همچنین کالاها و خدمات قابل ارائه در طرح در حال افزایش است. گفتنی است تا کنون بسیاری از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی درخواست پیوستن به این طرح را داشته‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی