عصر بازار

تاکنون قراردادی برای فروش واحدهای اقساطی انبوه سازان منعقد نشده است

عصر اعتبار- مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: با وجود ابلاغ تضمین پرداخت اقساط واحدهای مسکن انبوه سازان به شعب بانک مسکن، تاکنون هیچ قراردادی در شعب این بانک منعقد نشده است.

تاکنون قراردادی برای فروش واحدهای اقساطی انبوه سازان منعقد نشده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدحسن مرادی افزود: طرح فروش اقساطی واحدهای مسکن انبوه سازان اول اردیبهشت ماه جاری به تمام شعب بانک مسکن مراکز استان ها و هفت شعبه منتخب در تهران ابلاغ شده است و بانک مسکن آمادگی کامل اجرایی کردن این طرح را دارد.
    وی گفت: بر اساس این طرح بانک مسکن تا یک میلیارد و 500 میلیون ریال( 150 میلیون تومان) پرداخت اقساط واحدهای مسکن انبوه سازان را توسط خریداران تضمین می کند.
    مرادی با بیان اینکه بانک مسکن همواره با استفاده از رژیم پس انداز و افتتاح حساب های ذیربط به دنبال رونق بازار مسکن است، گفت: به همین منظور بانک مسکن طرح های زیادی را به اجرا گذاشته تا با پرداخت تسهیلات به متقاضیان شاهد رونق خرید و فروش مسکن در بازار باشیم.
    این مقام مسئول در بانک مسکن با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن به پروژه مسکن مهر گفت: قرار است بانک مسکن برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در مجموع 555 هزار و 384 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کند.
    به گفته مدیر طرح و برنامه بانک مسکن، تاکنون این بانک 450 هزار میلیارد ریال به واحدهای مسکن مهر تسهیلات پرداخت کرده و مقرر است 100 هزار میلیارد ریال نیز از محل اقساط وصولی واحدهای مسکن مهر به این پروژه پرداخت شود.
     پیش از این نادر قاسمی مدیرکل اعتبارات بانک مسکن با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی این بانک به پروژه های مسکن مهر گفته بود، بانک مسکن در این پروژه پرداخت تسهیلات به دو میلیون و 570 هزار واحد مسکن مهر را عهده‌دار شد که تاکنون یک میلیون و 691 هزار واحد آن به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو