عصر بازار

برای دومین سال پیاپی انجام شد؛

حضور کارکنان بانک کارآفرین در موسسه خیریه دهش پور در روز کار داوطلبانه

عصر اعتبار- جمعی از کارکنان بانک کارآفرین در روز ملی کار داوطلبانه، برای دومین سال پیاپی در موسسه خیریه بهنام دهش پور حضور یافته و یک روز کاری خود را به فعالیت در بخش‌های مختلف این موسسه اختصاص دادند.

حضور کارکنان بانک کارآفرین در موسسه خیریه دهش پور در روز کار داوطلبانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جمعی از کارکنان این بانک به مناسبت شانزدهم اردیبهشت ماه که روز کار داوطلبانه (Give & Gain day) شناخته می‌شود، با حضور در موسسه خیریه بهنام دهش‌پور (حامی بیماران مبتلا به سرطان) از قسمت‌های مختلف این موسسه بازدید کردند و به صورت داوطلبانه در این بخش‌ها به فعالیت پرداختند.

    بر اساس این گزارش، کارکنان بانک کارآفرین با حضور در بخش‌های تغذیه، قلک، بخش بستری کودکان و بزرگسالان، بخش داروهای اهدایی و کتابخانه کودکان، با کارکنان این موسسه همکاری کردند.

    گفتنی است کار داوطلبانه کارکنان موسسات و شرکت‌ها، بخشی از مسئولیت اجتماعی سازمان‌هاست که به منظور تشویق و حمایت از فعالیت‌های داوطلبانه کارکنان، در جهت همراهی و همدلی با بخش‌های اجتماعی و با هدف کاهش مسائل و آسیب‌های اجتماعی، سالانه در سراسر جهان برگزار می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی