عصر بازار

با رونمایی از ۴ رویداد مهم

مراسم ششمین سالگرد تاسیس بانک دی برگزار شد

عصر اعتبار- همزمان با بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) و هجدهم اردیبهشت ماه که سالروز تاسیس بانک دی است، مراسمی با حضور کارکنان و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

مراسم ششمین سالگرد تاسیس بانک دی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از چهار رویداد مهم بانک دی رونمایی شد.

    ابتدا دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی و دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در حضور معاون وزیر ورزش و جوانان با امضای تفاهم‌نامه‌ای همکاری مشترک خود را آغاز کردند و سپس از پیراهن تیم ملی والیبال با نام و نشان بانک دی رونمایی شد.

    در ادامه این برنامه از دی کارت هواداری که مخصوص هواداران تیم ملی والیبال است نیز با حضور معاون وزیر ورزش و رییس هیات مدیره بانک دی رونمایی شد.

    بر اساس تفاهنمامه همکاری فدراسیون والیبال و بانک دی، حمایت از تیم های ملی والیبال در تمامی رده‌های سنی در مسابقات بر عهده بانک دی خواهد بود.

    علاوه بر مسئولان فدراسیون والیبال و بانک دی، بازیکنان تیم ملی ب والیبال ایران و تیم جوانان پسر نیز در این مراسم حضور داشتند.

    رونمایی "بانک دی بانک تمام هوشمند" و "همبانک دی" با کد #766* دو رویداد مهم دیگر جشن امسال بود که این برنامه نیز با حضور دیگر اعضای هیات مدیره دکتر محمدعلی مورج و مهندس علی مهبودی و دکتر شاپور زارعی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم دکتر شفیع‎زاده مدیرعامل بانک دی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بانک دی طی چند سال اخیر بانک را در مسیر افتخار آفرینی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان و ذی‌نفعان توصیف کرد.

    اجرای برنامه‌هایی به مناسبت عید مبعث پیامبر اسلام(ص) و اعیاد شعبانیه و نیز اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات قرآنی کارکنان بانک دی از دیگر برنامه‌های مراسم آغاز هفتین سال فعالیت بانک دی بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی