عصر بازار

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر شد

عصر اعتبار- در مراسمی با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل و محمودی مشاور مدیرعامل ، با صدور حکمی از سوی دکتر رضایی مدیرعامل موسسه ، آزاده محمدی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی منصوب و از تلاش‌های محمد حسن عباسی فر تشکر و قدردانی شد.

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جواد فهیمی پور قائم مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این مراسم با تبریک و گرامیداشت  اعیاد شعبانیه گفت : روزی روح امید که با حضور منجی عالم بشریت همراه خواهد بود ، می دمد و همگان از فیض حضور امام زمان(عج) بهره خواهند برد که البته ما باید زمینه ساز ظهور حضرت باشیم .

    وی در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات آقای عباسی فر در مدیریت روابط عمومی و تبلیغات تصریح کرد: روابط عمومی بسیار بسیار مهم است و بحمدالله در موسسه اعتباری کوثر با تلاشهای بسیار آقای عباسی فر مسیر خوبی را پیموده اید و باید این حرکت پرشتاب ادامه پیدا کند .

    فهیمی پور افزود: روابط عمومی جایگاه ویژه ای در سازمان دارد  و نحوه عملکرد آن تمام بخشهای موسسه را تحت تاثیر قرار می دهد ، سیما و چهره سازمان را از عملکرد روابط عمومی می توان سنجید و خوشبختانه در طول این مدت شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم .

    عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت:روابط عمومی باید فعال و پویا باشد ، افراد در این حوزه  باید به روز بوده و توان یادگیری و یاد دادن را داشته باشند و آقای عباسی فر با صیانت نفس ، تخصص و دلسوزی به عنوان مدیر روابط عمومی کار را پیش بردند و بنده شاهد تلاشهای شبانه روزی ایشان و همکارانشان بوده ام ، ان شاءالله از این پس شاهد حضور موثر ایشان در موسسه کوثر باشیم .

    وی با بیان تخصص و ویژگیهای مثبت آقای عباسی فر بیان داشت : برای کوثر مایه افتخار است که چنین فردی با تخصص ، تعهد و دلسوزی در مدیریت روابط عمومی فعالیت می کردند .

    قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در ادامه با اشاره به سوابق و تخصص سرکار خانم محمدی افزود : با عنایت به سوابق و تخصصی که خانم محمدی در این زمینه دارند ، امیدواریم روابط عمومی موسسه روز به روز پیشرفت کند و به موفقیت و بالندگی برسد .

    فهیمی پور گفت : در طول مدتی که خانم محمدی در موسسه فعالیت دارند به خوبی نشان دادند که از عهده مسئولیتهایی که به ایشان واگذار می شود بر می آیند، از ایشان می خواهیم با تمام توان خود در جهت اعتلای نام کوثر که هدف همه ما است گام بردارند .

    در ادامه این مراسم عباسی فر ضمن تشکر از فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل ، محمودی مشاور مدیر عامل و عزتی مدیر حوزه ریاست بیان داشت : برای من در طول این مدت مهم بود که بتوانم در جهت اعتلای نام کوثر تلاش کنم و خرسندم از اینکه توانسته ام تا حدودی از عهده این مسئولیت بربیایم و ان شاءالله زمانیکه به تخصص و تواناییهای بنده نیاز شد جهادی در کنار موسسه ای که زینت بخش آن نام زیبای کوثر است باشم .

    در پایان خانم محمدی ضمن تقدیر از عملکرد آقای عباسی فر گفت : ان شاءالله مسیری که با قوت و شتاب پیش گرفته شده را ادامه می دهیم ، با همدلی و همراهی کارشناسان در روابط عمومی موسسه شاهد موفقیت های روزافزون خواهیم بود ، بنده خود را یکی از اعضای خانواده بزرگ کوثر می دانم و از اینکه به بنده اعتماد کرده و این مسئولیت را بر عهده بنده گذاشتید تشکر می کنم .

    در پایان این مراسم حکم مسئولیت خانم محمدی بعنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر به ایشان داده شد و از زحمات آقای عباسی فر قدردانی به عمل آمد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو