عصر بازار

رضوی در دیدار با سران طوایف ریگان خبر داد

پرداخت وام به سران طوایف برای راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی

عصر اعتبار- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌ جمهور همچنین در دیدار با سران طوایف ریگان با بیان اینکه مردم باید با صنعتی شدن کشاورزی بهره‌برداری بیشتری داشته باشند افزود: به سران طوایف وام‌هایی با سود سه درصد در قالب راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی پرداخت می‌شود و با راه‌اندازی این شرکت‌ها اشتغال‌هایی در روستاهای محروم این شهرستان‌ها ایجاد می‌شود

پرداخت وام به سران طوایف برای راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، "ابوالفضل رضوی" با بیان اینکه فداکاری‌هایی که شما سران طوایف در این مناطق مرزی انجام می‌دهید قابل تقدیر است و وظیفه مسؤولان خدمتگزاری به شما است اظهار کرد: با اتحاد و همدلی می توان گام‌های مثبتی را در راستای آبادانی روستاها برداشت.

    وی با بیان اینکه ثروت بی‌بدیلی در شهرستان‌های شرقی استان کرمان وجود دارد که این ثروت باید به نحو مطلوب و با مدیریت استفاده شود و آن ثروت آب است، تصریح کرد: در این مناطق برداشت خرما به صورت سنتی انجام می‌شود، که باید این برداشت از سنتی به صنعتی تبدیل شود.

    معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم باید با صنعتی شدن کشاورزی بهره‌برداری بیشتری داشته باشند افزود: به سران طوایف وام‌هایی با سود سه درصد در قالب راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی پرداخت می‌شود و با راه‌اندازی این شرکت‌ها اشتغال‌هایی در روستاهای محروم این شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی