عصر بازار

امیدواریم روند موفقیت‌های والیبال با کمک بانک دی تداوم یابد

عصر اعتبار- رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه بانک دی به عنوان حامی اصلی والیبال ایران انتخاب شده است، گفت: امیدوارم بانک دی همراه خوبی برای تحقق رویای ۵۲ ساله والیبال در المپیک باشد.

امیدواریم روند موفقیت‌های والیبال با کمک بانک دی تداوم یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمدرضا داورزنی در مراسم معرفی حامی جدید فدراسیون والیبال و رونمایی از لباس تیم‌های ملی که با حضور سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد تاکید کرد: خوشحالیم که از یک برند ایرانی به عنوان حامی والیبال استفاده می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه تمامی تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف والیبال مردان و زنان از این پس از پیراهن رونمایی شده در این مراسم در مسابقات استفاده می کنند، گفت: همکاری و تفاهم‌نامه با بانک دی در آستانه مسابقات انتخابی المپیک می‌تواند به روند موفقیت‌های والیبال کمک کند.

    رییس فدراسیون والیبال با یادآوری ساخت کمپ بین‌المللی والیبال در شمال ایران تاکید کرد: از حمایت‌های این حامی جدید در توسعه بخش سخت افزاری والیبال بیشتر استفاده خواهد شد.

    در ادامه این مراسم تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و فدراسیون والیبال با حضور مدیرعامل بانک دی، رییس فدراسیون والیبال، رییس هیات مدیره بانک دی و معاون وزیر ورزش و جوانان امضا شد.

    همچنین علاوه بر رونمایی از لباس جدید تیم‌های ملی والیبال ایران از کارت هواداری بانک دی برای هواداران والیبال نیز رونمایی شد.

    بر اساس تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال و بانک دی، حمایت از تیم‌های ملی والیبال در تمامی رده های سنی در مسابقات بر عهده بانک دی خواهد بود.

    تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و لیگ جهانی، تیم‌های ملی جوانان دختر و پسر برای حضور شایسته در رقاب‌های قهرمانی آسیا و تیم ملی ب والیبال مردان و ملی والیبال بانوان نیز برای رقابت با هفت تیم برتر آسیا در پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی