عصر بازار

شاخص بورس ۴۷۵ واحد افت کرد

عصر اعتبار- در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد تعداد ۱۱۵۱میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزش ۵۳۴میلیارد تومان در ۸۵هزار نوبت، شاخص بورس ۴۷۵واحد افت کرد و به ارتفاع ۷۶ هزار و ۶۳۰واحد عقب‌نشینی کرد.

شاخص بورس ۴۷۵ واحد افت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد تعداد 1151میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزش 534میلیارد تومان در 85هزار نوبت، شاخص بورس 475واحد افت کرد و به ارتفاع 76 هزار و 630واحد عقب‌نشینی کرد.

    بیشترین تأثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی خودرو، کگل و شپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی حکشتی، وصندوق و شخارک با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

    شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز منفی بودند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 179واحد، کل (هموزن) 19واحد، قیمت (هموزن) 16واحد، آزادشناور 689واحد و شاخص بازار اول 435واحد و بازار دوم 427واحد افت کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی