عصر بازار

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان:

پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج بعید به نظر می‌رسد

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، از برگزاری نخستین جشنواره ملی ازدواج جوانان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج بعید به نظر می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبحی در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی بیش از 70 سمن فعال در استان در چند روزه گذشته افزود: باید همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهند تا به صورت ملی فعالیت‌های این مجموعه‌های غیردولتی با اهداف و نیت‌های مختلف به انجام برسد.

    وی یادآور شد: هیچ کشوری به توسعه و پیشرفت واقعی جز با تکیه بر توانمندی‌های سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و بدون وابسته به دولت دست پیدا نمی‌کند.

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از برگزاری نخستین جشنواره ملی ازدواج جوانان در شهریور ماه خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا سمن‌های فعال در حوزه ازدواج و خانواده از این استان در این جشنواره ملی توانمندی‌های واقعی خود را نشان دهند.

    صبحی تصریح کرد: در دفتر ازدواج و تعالی خانواده تلاش می کنیم تا فعالیت‌ها و اقداماتی که به نفع جوانان و حل مشکلات آنها است برطرف کنیم.

    وی در ادامه بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته که بحث بیمه ازدواج جوانان مطرح شد سعی کردیم در مراحل مختلف جوانانی که در حال تشکل خانواده هستند تحت پوشش خدمات بیمه ببریم تا زوجین از خدمات بیمه ازدواج جوانان تا تولد اولین فرزندانشان بهره‌مند شوند.

    صبحی اضافه کرد: بر اساس آسیب‌شناسی‌هایی انجام شده هدف ما بر این بودن نه تنها جوانان بلکه سایر اعضای خانواده آنها را نیز تحت پوشش خدمات بیمه‌ای ببریم.

    وی از پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج به جوانان بر اساس تاکید مجلس خبر داد و گفت: ما زمانی که می‌توانیم به جوانان هدیه بدهیم نیازی نیست که 10 میلیون تومان وام بدهیم در حالی که شان جوان ما بیش از پرداخت این مبالغ است.

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ مخالفتی با پرداخت این وام‌ها به جوانان در آستانه ازدواج ندارد ولی بعید به نظر می‌رسد با این شرایط مالی بانک‌ها بتوانند در پرداخت وام 10 میلیونی مساعدت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی