عصر بازار

پرداختی الکترونیک خلافی خودرو با تاخیر اعمال می شود

عصر اعتبار- پلیس راهور پیش از این اعلام کرده بود تسویه حساب خلافی خودرو که توسط سامانه های الکترونیک پرداخت شده، با تاخیر اعمال می شود.

پرداختی الکترونیک خلافی خودرو با تاخیر اعمال می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از خبرآنلاین ،با وجودی که بارها در سرویس مشکلات مردم عنوان شده پرداختی الکترونیک خلافی خودرو با تاخیر اعمال می شود، ولی باز هم برخی از مخاطبان اعلام کرده اند با این موضوع مشکل دارند.
    یکی از مخاطبان به نام علی در این باره نوشته: از طریق سایت راهور 120 و بنا به وعده های پلیس راهور؛ نسبت به پرداخت یکی از موارد خلافی خودرو اقدام کردم ولی با گذشت دو هفته همچنان اون مورد خاص در خلافی خودرو ثبت شده و از بین نرفته .این در حالیه که از حساب پول کسر شده.پلیس به اضافه ده هم میگه خودتون از طریق بانک پیگیری کنید.وقتی رسید داریم دیگه چرا باید بدویم؟اینطوری میخوان همه چیز رو الکترونیکی کنن؟

    پیش از این سرویس مشکلات مردم به دفعات به موضوع تاخیر در تسویه خلافی خودروها که به صورت الکترونیک پرداخت می شود، پرداخته است. (اینجا) و (اینجا)
    روابط عمومی پلیس راهور در این باره توضیح داده:
    در خصوص عدم تطبیق خلافی صادر شده در مراکز پلیس +10 و محتویات سایت پلیس، باید گفت چند روزی فاصله ممکن است طول بکشد تا آن فایل جریمه و اعمال قانون در سیستم ثبت شود. در برخی مواقع بین ثبت جریمه و اعمال قانون تا ثبت آن در این سامانه فاصله می افتد. این تاخیر به علتهای مختلف است از جمله قطعی سیستم می تواند دلیل اصلی تاخیر ثبت جریمه ها در سایت باشد و می توان گفت محتویات این سامانه به روز نیست و جریمه هایی که برای خودروها و شهروندان ثبت شده به روز نیست. گاهی اوقات، قطعی سیستم ممکن است تا 15 روز ثبت این جرایم را به تاخیر بیندازد. البته آن برگه جریمه ای که افسر نیروی انتظامی تحویل راننده، جریمه درست است و باید پرداخت شود. در غیر این صورت برگه خلافی خودرو که توسط مراکز پلیس +10 صادر می شود، باید به صورت علی الحساب پرداخت شود و بقیه جرایمی که هنوز ثبت نشده نیز ممکن است بعدا اجرایی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو