عصر بازار

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

سرقت ۹۰ درصد از مجموعه جرایم در پلیس آگاهی را تشکیل می دهد

عصر اعتبار- سردار مقیمی با بیان اینکه سرقت ۹۰ درصد از مجموعه جرایم در پلیس آگاهی را سرقت تشکیل می دهد، تصریح کرد: برای مبارزه با این جرم باید همه دستگاه ها پای کار آمده و هم افزایی داشته باشند.

سرقت ۹۰ درصد از مجموعه جرایم در پلیس آگاهی را تشکیل می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایلنا، سردار "محمد رضا مقیمی" در نشست تخصصی روسا و معاونین مبارزه با سرقت سراسر کشور، با بیان اینکه مدیریت جرم دارای سه ضلع فضای اجتماعی جرم، جرم و مال باخته است، اظهارداشت: هم اکنون از مرحله مقابله و مبارزه گذشتیم و باید به مدیریت بر جرم توجه ویژه داشته باشیم.

    وی ادامه داد: در گذشته زمانیکه سارق دستگیر می شد و به جرم خود اعتراف می کرد، پرونده کشف و مختومه اعلام می شد اما اکنون باید به مالباخته و فضای اجتماعی جرم نیز پرداخته شود چرا که مدیریت بر جرم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    این مقام ارشد در پلیس آگاهی ناجا از معاونان مبارزه با سرقت سراسر کشور خواست به منظور ارتقاء سطح آگاهی جامعه در حوزه ماموریتی خود از معاونت های اجتماعی رده مربوطه کمک بگیرند تا از این طریق احساس امنیت را در جامعه ارتقاء دهند.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید براینکه مامور پلیس آگاهی باید از نظر رفتار و اخلاق بسیار خوب و نمونه و در برخورد با مردم اخلاق حسنه داشته باشد، گفت: در پلیس آگاهی برای اخلاق خوب اهمیت زیادی قائل هستیم.

    وی با بیان اینکه در مبارزه با سرقت باید رویکرد همگانی وجود داشته باشد، ادامه داد: فضای جرم و پلیس باید همگام با فرهنگ و اجتماع باشد بنابراین پلیس باید خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

    سردار مقیمی با بیان اینکه 90 درصد از مجموعه جرایم در پلیس آگاهی را سرقت تشکیل می دهد، تصریح کرد: برای مبارزه با این جرم باید همه دستگاه ها پای کار آمده و هم افزایی داشته باشند.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا در خاتمه با اشاره به اینکه جرایم به سازمان یافتگی گرایش دارد، بر افزایش هزینه های جرم تاکید کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی