عصر بازار

وزیرکار: طرح تحول سلامت نیازمند اصلاح است

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح تحول سلامت نیازمند اصلاح است و این اصلاحات می تواند موفقیت‌های ما را در این طرح بیشتر کند.

وزیرکار: طرح تحول سلامت نیازمند اصلاح است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، علی ربیعی در چهارمین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشکان عمومی ایران افزود: این طرح بسیار ارزشمندی است چرا که 10 میلیون ایرانی فاقد دفترچه را صاحب دفترچه کرد و پرداختی از جیب مردم را نیز کاهش داد.
    وی اظهار داشت: ما تعرفه ها را اصلاح کردیم اما زیرساخت ها را تامین نکردیم و ما نیازمند این هستیم که زیرساخت ها را تامین کنیم.
    وی ادامه داد: راهکار این موضوع فقط تامین منابع پایدار نیست، اگرچه ما در این زمینه کسری بودجه داریم، اما باید طرح پزشک خانواده به یاری این طرح بیاید.
    وی خاطرنشان کرد: اگرچه ما یک ریال برای اجرای طرح پزشک خانواده نگرفته ایم اما این طرح در دو استان در حال انجام است.
    ربیعی راه نجات طرح نظام سلامت را استفاده از طب عمومی با توان پزشکان عمومی دانست و افزود: طب عمومی باید در تصمیم سازی به ما کمک کنند.
    وزیرکار با بیان اینکه باید همه تلاش کنیم تا این طرح با موفقیت‌های جدی در کشور اجرا شود، ادامه داد: مردم به عنوان ذینفعان این طرح خواهند بود.
    ربیعی در ادامه به طراحی برنامه حمایت غذایی برای جلوگیری از سوتغذیه افراد کم درآمد اشاره کرد و گفت: براساس آمار بیس از پنج میلیون نفر در کشور با تهدید امنیت غذایی مواجه هستند.
    وی همچنین به اجرای طرح آموزش مبارزه با بازماندگی از تحصیل اشاره کرد و اظهار داشت: در کانون اصلاح و تربیت اغلب افراد مجرم بازمانده از تحصیل بودند و ما برنامه جدی برای آنها داریم.
    وی خاطرنشان کرد: با همکاری پزشکان عمومی می توانیم بسیاری ار مشکلات پیش رو را حل کرد.
    ششمین همایش علمی و فصلی و چهارمین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشکان عمومی از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در برج میلاد در حال برگزاری است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو