عصر بازار

مدیرعامل شرکت صنایع کوچک خبر داد:

سامانه یکپارچه اعتباری صنایع کوچک راه‌اندازی می‌شود

عصر اعتبار- نحوه ارائه بسته های اعتباری و تسهیلاتی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به زودی از طریق شبکه مجازی رابط بین این صنایع انجام خواهد شد که مدیر عامل شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تهران آن را سامانه یک پارچه اعتباری صنایع کوچک توصیف می‌کند.

سامانه یکپارچه اعتباری صنایع کوچک راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا، محمدرضا قاهری بدر با بیان این که شرکت شهرک های صنعتی برای ایجاد تعامل و اعمال حمایت‌های اعتباری و قانونی اقدام به طراحی هدفمند یک سامانه یک پارچه مجزی کرده است، گفت: در داخل این سامانه واحد های صنایع کوچک به صورت اعتباری باهم در آن بستر خرید و فروش و مراوده خواهند داشت و تسهیلات و یارانه‌های حمایتی نیز از همان طریق به صاحبان صنعت پرداخت خواهد شد که جلو بسیاری از هزینه کرد های غیر مربوط را با اعتبارت حمایتی صنعت خواهد گرفت.

    وی ضمن اشاره به این که با دستور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک، دو درصد ماهانه سربار تضمین، به یک درصد کاهش پیدا کرده است، از تلاش شرکت شهرک های صنعتی برای حذف همان یک درصد به وسیله تعریف یک مکانیزم خبر داد و اظهار کرد: این شبکه مراحل کارشناسی و هماهنگی های بین دستگاهی را می‌گذراند و در حال حاضر با یکی از بانک ها و با پشتیبانی صندوق ضمانت صنایع کوچک این صنایع را تعریف می‌کنیم که بتوانیم به صورت اعتباری و با درصد پایینی از تضمین و با شبک پشتیبانی از کشور های پیشرفته صنعتی که به معنی همان برون نگری صنایع کوچک در اقتصادی مقاومتی است، به بهره برداری برسانیم.

    مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تهران، نگاه صادراتی و برونگر را یکی از ویژگی های این مجموعه صنعتی توصیف و تصریح کرد: شرایط تولید و صنعت در داخل کشور مزیت هایی برای شرکت های خارجی دارد که ما باید از طریق اشتراک گذاری مزیت های خود و استفاده از توان فنی و تکنولوژیک آنها از توسط شبکه های ایجاد شده، یک بازار تهاتری را رقم بزنیم.

    وی همچنین در توصیف این سامانه آن را یک بازار اعتباری توصیف کرد که شرکت ها و تولیدکننده های مربوط به صنایع کوچک می توانند با عضویت در آن نیاز های خود را چه در داخل شهرک ها و چه در سراسر کشور از طریق اعتبارات کالایی و تهاتری برطرف کنند.

    قاهری این شبکه را یک گام قابل توجه در صنایع کشور عنوان کرد که نیاز به همراهی دستگاه‌های مختلف دارد و گفت: امروز شارکت در این گونه طرح ها بسیار مهم و سود آور می تواند باشد، چنان که بانک‌ها دیگر نمی توانند به روش های سنتی به حیات خود ادامه دهند، چرا که مدل های تولید و سرمایه گذاری در حال تحول است و ما از همه بانک ها برای مشارکت در این سامانه دعوت می‌کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو