عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

اعتماد مشتریان به بانک سرمایه اجتماعی است

عصر اعتبار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان کرمان ضمن دیدار با فعالان اقتصادی از اعتماد به این بانک به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی و معنوی تعبیر کرد و ضرورت صیانت از این سرمایه را خاطر نشان ساخت.

اعتماد مشتریان به بانک سرمایه اجتماعی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک، در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانک گفت: پشتوانه عظیم مردمی که بانک صادرات از آن برخوردار است وظیفه و رسالت تک تک مدیران و کارکنان شاغل در این بنگاه بزرگ اقتصادی را  برای ارتقای کمی و کیفی خدمات مضاعف نموده است.

    وی افزود: برای دستیابی به رضایتمندی بیش از پیش  مشتریان  سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان به ویژه فعالین بخش اقتصادی تنظیم و اجرا می کنیم  و از همه امکانات و قابلیت ها برای حصول به بهترین سطح ارایه خدمات بهره می بریم.
    مدیر عامل با اشاره به اهمیت و نقش بانک ها در ایجاد رونق اقتصادی گفت: برای اینک بتوانیم نقش موثرتری در ایجاد رونق اقتصادی داشته باشیم متناسب با نیاز هر صنف و فعالیت اقتصادی بسته اعتباری طراحی و به اجرا گذاشته ایم. در این زمینه کارشناسان این بانک ضمن در نظر گرفتن استانداردها و معیارهای فعالیت صنوف و به اقتضای شرایط بسته های حمایتی تدوین نموده است که ضمن هماهنگی و بتدریج رونمایی می شود.
    لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: استانهای گوناگون از پتانسیل های منحصر بفردی برخوردارند و به منظور استفاده از قابلیت های منطقه ای و درچارچوب رویکرد اقتصاد مقاومتی  اقدام به تدوین بسته اعتباری برای  رونق تولید و اشتغال  شده که به شعب نیز اعلام گردیده است.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: استان کرمان از نظر دارابودن معادن، استقرار صنایع بزرگ و همچنین فعال بودن بخش  کشاورزی در زمره استانهایی است که می تواند در تولید ناخالص داخلی سهم ویژه ای داشته باشد و بانک صادرات از همه توان خود برای رشد و توسعه اقتصادی این استان استفاده خواهد کرد.
    وی با اشاره به  توانمندی و قابلیت های این بانک در بخش های مختلف اضافه کرد: بانک صادرات ایران دارای قابلیت و توانمندی های گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور، بسترهای الکترونیکی  و مهم تر از همه نیروهای خلاق و توانمند است که  همه آنها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بسیج شده اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی