عصر بازار

دکتر همتی در جمع روسای شعب تهران بانک ملی ایران:

پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال زا، باید در دستور کار شعب قرار گیرد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش روسای شعب این بانک در تهران گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، سیاست تسهیلاتی بانک ملی ایران کمک به رفع رکود و بیکاری و توسعه تولید داخلی و صادرات است.

پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال زا، باید در دستور کار شعب قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، وی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز به مدیران و کارکنان این بانک و تقدیر از تلاش های موثر آنها در سال 1394 به شرایط ویژه فعالیت بانکداری در کشور در حال حاضر اشاره کرد وگفت: علی رغم محدودیت های زیاد نظام بانکی، سطح انتظارات از بانک ها بسیار بالا است و بانک ها نیز تلاش می کنند علی رغم این مسائل، به بهترین شکل ارائه خدمات کنند.
    دکتر همتی در ادامه به سفرخود به شهر قم ودیدار با مراجع عظام تقلید اشاره کرده و ابراز داشت: دیدارهای مثبت و موثری با مراجع عظام تقلید داشتیم که یک سفر موفقیت آمیز بود به طوری که آیت اله العظمی مکارم شیرازی اعلام کردند بانک ملی ایران از سطح بالای رضایتمندی در بین مردم برخوردار است.
    دکتر همتی در سفر روز گذشته خود به استان قم با پنج تن از مراجع عظام تقلید، آیت اله العظمی مکارم شیرازی، آیت اله العظمی نوری همدانی، آیت اله العظمی موسوی اردبیلی، آیت اله العظمی وحید خراسانی وآیت اله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفت و گو کرد.
    دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود عملکردبانک ملی ایران در سال 1394  بویژه در بخش وصول مطالبات معوق را موفق ارزیابی کرده و افزود: با تلاش همکاران نسبت npl بانک ( نسبت مطالبات معوق به تسهیلات) به هفت درصد رسیده است که از زحمات مدیران و کارکنان بانک تقدیر و تشکر می کنم.
    وی با عنوان اینکه انتظارات زیادی از روسای شعب بانک به ویژه شعب تهران وجود دارد، خواستار تلاش بیشتر روسای شعب با هدف تامین انتظارات دولت و مردم شد.
    رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت جذب منابع توسط روسای شعب اظهار داشت: جذب منابع با عنوان یک اولویت باید در دستور کار روسای شعب قرار گیرد و تاکید می کنم جذب منابع فقط وابسته به نرخ سود سپرده ها نیست بلکه نحوه روابط و تعامل با مشتریان در این خصوص بسیار تعیین کننده است.
    وی گفت: مسئولیت رئیس یک شعبه همانند رئیس یک بانک و بنگاه اقتصادی است و باید به سودآوری و منافع بنگاه و زیرمجموعه خودتوجه کافی داشته باشد.
    دکتر همتی خواستار دقت نظر روسای شعب به پرداخت تسهیلات به عنوان یک اولویت مهم دیگر بانک شد و گفت: روسای شعب تهران همچنین باید در زمینه جذب منابع قرض الحسنه همت اساسی داشته باشند و آن را به عنوان یک اولویت روزانه در برنامه کاری خود قرار دهند.
    وی با اشاره با فضای مثبت ایجاد شده در حوزه فعالیت های ارزی بانک ها پس از برجام، تصریح کرد: گشایش اعتبارات اسنادی به عنوان یک عامل مهم برای افزایش درآمدهای ارزی بانک باید دنبال شود و خوشبختانه گشایش های خوبی نیز در این زمینه در سطح بین الملل اتفاق افتاده است که می توان با اغتنام فرصت نسبت به افزایش درآمدهای بانک، برنامه ریزی و نتایج خوبی به دست آورد.
    دکتر همتی در پایان رسیدگی به نیازهای رفاهی و معیشتی کارکنان را نیز از مسئولیت های مهم هیأت مدیره بانک عنوان کرد.
    در بخش پایانی این همایش، اعضای هیأت مدیره و معاونان بانک ملی ایران در قالب یک پنل تخصصی به بحث و بررسی درخصوص حوزه های عملکردی خود پرداختند و در ادامه پاسخگوی سوالات افراد حاضر در جلسه بودند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو