عصر بازار

نماینده کرمان:

اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش اقتصاد ایران است

عصر اعتبار- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: به اجماع نظر کارشناسان اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ایران است.

اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش اقتصاد ایران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در جمع کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: یکی از چالش های اصلی کشور در حال حاضر، فشار دشمن در حوزه اقتصاد است.

    وی افزود: دشمن به این جمع بندی رسیده است که امکان نابودی و یا توقف انقلاب از مسیر اصلی وجود ندارد و در مقطع زمانی کنونی برگرداندن انقلاب از مسیر اصلی هدف اصلی دشمن است.

    پورابراهیمی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان در زمینه اقتصادی تصریح کرد: دشمن در ابتدای انقلاب این تصور را داشت که با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران خواهد توانست ظرف مدت کوتاهی انقلاب اسلامی را نابود کند اما از این موضوع غافل بودند که معادلات معنوی بر این انقلاب حاکم است.

    وی در ادامه گفت: در سال های اخیر نیز دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه در عرصه های مختلف اقتصادی بر این تصور بود که ظرف مدت کوتاهی خواهد توانست ایران را فلج کند، اما غافل از اینکه توجه به معنویات و همچنین بیانات مقام معظم رهبری مانع از این امر شد.

    نماینده کرمان و راور در مجلس اظهار کرد: بدیهی است که این تحریم ها بر بدنه اقتصاد کشور اثرگذار بوده است و دلیل اثرگذاری این تحریم ها هماهنگ نبودن اقصاد کشور با شاخص های مقاوم سازی اقتصاد بوده، اما بُعد مثبت آن این بوده که متوجه ضعف های خود شدیم و باعث شده که عزم خود را برای برطرف ساختن این ضعف ها جزم کنیم.

    وی ضمن اشاره به شعار سال جاری گفت: اقتصاد مقاومتی راه حل پیروزی بر این چالش است و به اجماع نظر کارشناسان اقصادی کشور، اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ایران است.

    پورابراهیمی جنگ امروز با دشمن را جنگ اقتصادی دانست و تاکید کرد: همانگونه که در جنگ برای هر حمله دفاعی وجود دارد، برای دفاع اقتصادی نیز راهکارهایی وجود دارد که خوشبختانه دولت در این زمینه اقداماتی انجام داده که قابل تقدیر است.

    وی ادامه داد: سختی هایی که امروز در مسیر جنگ اقتصادی رخ می دهد مشابه سایر جنگ هاست اما این سختی ها در آینده نه چندان دور باعث خواهد شد که به فضل الهی همانگونه که امروز در زمینه علمی و نظامی رتبه نخست در منطقه هستیم، رتبه اول اقتصادی منطقه را نیز از آن خود خواهیم کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی