عصر بازار

مسجدجامعی:

خدمات‌رسانی موفق بانک شهر در نمایشگاه قابل پیش‌بینی بود

عصر اعتبار- عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: خدماتی که از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب ارایه می‌شود، با توجه به توانمندی این بانک قابل پیش‌بینی بود.

خدمات‌رسانی موفق بانک شهر در نمایشگاه قابل پیش‌بینی بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، احمد مسجدجامعی با بیان این ‌که برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مجموعه نمایشگاهی آفتاب به خوبی توانسته نیازهای مردم را مرتفع کند، گفت: از ابتدا نیز انتظار از ایجاد یک مجموعه اقتصادی مانند بانک شهر این بود که با سرمایه‌ها و فعالیت‌هایی که در حوزه شهر و شهرسازی داریم بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در خدمت شهروندان باشیم.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران، با بیان این ‌که بانک شهر برای کمک به عمران شهری راه‌اندازی شد، افزود: به همین دلیل سهام بانک شهر در اختیار تمام کلانشهرهای کشور است.

    وی با تاکید بر این‌ که خدماتی که از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب ارایه می‌شود، با توجه به توانمندی این بانک قابل پیش‌بینی بود، تصریح کرد: این نمایشگاه، سابقه زیادی دارد و در گذشته عاملیت آن با بانک‌های مختلف بود، اما امسال به دلیل خدمات خوب  بانک شهر این مسئولیت به این بانک واگذار شده است.

    مسجدجامعی با تاکید بر لزوم استفاده بانک شهر از تجربیات بانک‌های عامل سال گذشته، گفت: این بانک باید خدمات ویژه‌ای ارایه کند و نوآوری‌های دیگری را نیز در کارنامه خود به ثبت رساند.

    وی با اشاره به موفقیت‌های بانک شهر، افزود: همچون گذشته خدمات این بانک باید هرچه بیشتر در بهبود زندگی شهروندان دیده شود.

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی