عصر بازار

در نشست مدیران موسسه اعتباری کوثر

نیروی انسانی دارایی راهبردی کوثر است

عصر اعتبار- نشست مدیران و کارشناسان معاونت منابع انسانی و آموزش با حضور دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه و جمعی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی با محوریت ارایه گزارش عملکرد سال گذشته این معاونت و برنامه های سال ۹۵ برگزار گردید.

نیروی انسانی دارایی راهبردی کوثر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه در این نشست با تاکید بر اهمیت منابع انسانی کارآمد به عنوان ارزشمند ترین سرمایه سازمان گفت: نیروی انسانی، دارایی راهبردی سازمان محسوب می‌شود و از این رو، توجه مدیریت را سخت به خود معطوف کرده است.

    نایب رییس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر افزود:دیدگاه مدیران کوثر که آینده را نیز از آن خود ساخته‌اند، نسبت به مخارج امور کارکنان، دیدگاه هزینه‌ای نیست، بلکه سرمایه‌ای و آن هم از نوع سرمایه‌گذاری راهبردی است.

    وی اظهارداشت: توسعه  فعالیت های مدیریت منابع انسانی به معنی رشد آموزش و پرورش همزمان منابع انسانی است.

    دکتر رضایی با تاکید بر پرورش کارکنان در موسسه گفت: هدف از پرورش، آماده‌سازی پرسنل به گونه‌ای است که سازمان را جزیی از وجود خود تلقی کنند و با تمام وجود در خدمت سازمان باشند تا نتایج فرآیندهای سازمانی مبتنی‌بر محصولات دلساخته، شود. یعنی تظاهر به کار رنگ ببازد و فعالیت‌های واقعی جایگزین آنها شود.

    مدیر عامل موسسه اعتباری کوثرراهبرد توسعه منابع انسانی را  مجموعه تصمیمات در حوزه جذب کارکنان، کیفیت پرداخت‌ها، ترفیع کارکنان و کیفیت عملکرد دانست و افزود: ساختار نیروی انسانی موسسه اعتباری در نظام بانکی کشور بی نظیر است. جذب نیروهای جوان و متخصص در تعامل با مدیران با تجربه سبب رشد و شکوفایی موسسه اعتباری کوثر شده است.به عبارتی  سازمان بدون کارکنان معنایی ندارد.

    دکتر رضایی با تشکر از تدوین نقشه راه در معاونت منابع منابع انسانی و آموزش تصریح کرد: ترسیم چشم انداز سبب بسیج منابع در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده می گردد. برگزاری بیش از 40 هزار نفر ساعت در قالب 46 دوره تخصصی ، تولید 12 محتوای مجازی، برگزاری دوره های یادگیری مجازی و ارایه پژوهش و مقالات در همایش های تخصصی نظام بانکی عملکرد خوبی را در حوزه آموزش موسسه رقم زده است.

    وی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان موسسه اعتباری کوثر گفت: فرآیندهایی که در حوزه آموزش موسسه تبیین و عملیاتی می شود باید دو اصل رشد پذیر و یادگیرندگی را مد نظر قرار دهند.

    دکتر رضایی با اشاره به برگزاری المپیاد شبکه بانکی در شهریور ماه سال جاری اظهار داشت:امیدوارم جوانان کوثری بتوانند رتبه های خوبی را در این رقابت دانشی بین بانکی کسب کنند.

    بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست سید هادی هاشمی سرپرست معاونت منابع انسانی و آموزش موسسه اعتباری کوثربا اشاره به رئوس فعالیت های این معاونت  و هدف گذاری سال جاری  گفت: حضور دکتر عیسی رضایی به عنوان رهبری تحولگرا سبب ساز تمامی تحولات در حوزه مدیریت منابع انسانی موسسه اعتباری کوثر است.

    معاون منابع انسانی و آموزش موسسه اعتباری کوثر افزود: سازمان به اندازه هدف‌هایش ثروتمند است هدفهایی که  با همفکری کارکنان و مدیران در کنار هم در فلسفه وجودی سازمان، آرمان مشترکی را دنبال می‌کنند. به این معنی که کارکنان نیز از اهداف سازمان به اندازه مدیران مطلع هستند.

    شایان ذکر است در این نشست مدیران آموزش، کارگزینی ، رفاهی، ارزیابی عملکرد، جذب و گزینش و امور مدیران گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال 95 را ارایه کردند.

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی