عصر بازار

رئیس اداره تعاون شاهرود:

قدم‌های مؤثری برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شده است

عصر اعتبار- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود گفت: قدم‌های مؤثری تا امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شده است.

قدم‌های مؤثری برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از فارس، حسین امیرحسینی پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه و بازرسی سپاه شاهرود و فرمانده بسیج کارگری الغدیر اظهار داشت: فعالیت‌های خوبی در راستای ایجاد اشتغال در شاهرود انجام شده است.

    وی گفت: شرکت تولیدی عقیق کهن، یکی از پشتوانه‌های بخش تعاون در شهرستان شاهرود بوده که با مدیران فعال در این عرصه، قدم‌های مؤثری را برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.

    معصومه اخلی، مدیرعامل شرکت تولیدی عقیق کهن نیز در این نشست در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در زمینه خوداشتغالی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و بانوان جویای کار اظهار کرد: این شرکت در زمینه‌های مختلف صنایع‌دستی و رشته‌های مرتبط با آن، زمینه را برای ظهور و بروز استعدادها و ظرفیت‌های بانوان فراهم کرده و با آموزش بانوان زمینه ایجاد کار در منزل آن‌ها را فراهم می‌آورد.

    وی افزود: شرکت تولیدی عقیق کهن با سنجش توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف اشتغال خانگی ازجمله صنایع‌دستی و حتی صنایع دیگر مؤسسه آبشار عاطفه‌ها را در زیرمجموعه خود دارد که تلاش در جهت اشتغال پایدار برای بانوان با آموزش و ارائه مدرک از فنی و حرفه‌ای دارد.

    اخلی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا زمینه فعالیت آقایان را نیز فراهم آوریم و با توجه به بیکار بودن مردان جامعه نیز تلاش داریم علاقه‌مندان به عرصه صنایع‌دستی را آموزش و جذب بازار تولید کنیم.

    وی تصریح کرد: در این مرکز، با ایجاد اشتغال و کار زمینه فروش محصولات را نیز فراهم و بازاریابی کارهای انجام‌شده را بر عهده ‌داریم و با شرکت در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها در سطح شهرستان، استان و کشور در این مسیر گام برداشته‌ایم.

    مدیرعامل شرکت تولیدی عقیق کهن تأکید کرد: نیروی کار داریم و اشتغال‌زایی ایجاد کرده‌ایم و مکانی ثابت برای عرضه این محصولات را می‌خواهیم تا با بازاریابی کار و تولید را گسترش دهیم و خانواده‌های بیشتری را جذب و در منزل اشتغال ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: این فعالیت اشتغال‌ پایدار برای بیش از 300 نفر را فراهم آورده است و به پشتیبانی مسؤولان نیاز داریم تا بتوانیم در این سال در تحقق منویات رهبر انقلاب قدم برداریم.

    اخلی با اشاره به به‌کارگیری متخصصان در این شرکت تولیدی بیان کرد: در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و معرفتی و بصیرتی نیز فعالیت‌های مختلفی را انجام داده‌ایم و از متخصصان در زمینه‌های مختلف استفاده کرده و ایجاد پایگاه بسیج هم در همین راستاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی