عصر بازار

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اعتبارات ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۵۰۰ پروژه‌ برق در کهگیلویه و بویراحمد

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات ۲۰ میلیارد تومانی مورد نیاز برای اجرای ۵۰۰ پروژه‌ برق در استان خبر داد.

اعتبارات ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۵۰۰ پروژه‌ برق در کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از فارس، داوود راهزادی صبح امروز در بازدید از خطوط دو مداره برق شهرستان گچساران اظهار کرد: امسال نیز علی‌رغم کمبود اعتباراتی که در کل وجود دارد به دنبال اجرایی کردن طرح‌های مهم برق در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: عموم پروژه‌های ما در سال جاری به اصلاح و ترمیم شبکه‌ها و همچنین برق روستایی و برق‌دار کردن روستاهای کم جمعیت برمی‌گردد.

    این مسؤول افزود: سعی ما بر این است که در کل استان و در سال جاری تعداد 500 پروژه برق را اجرایی کنیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات برق استان را در مناطق مختلف از جمله در روستاها برطرف کنیم.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که برای اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح استان به اعتبارات 20 میلیارد تومانی نیاز داریم.

    راهزادی تصریح کرد: کاهش نوسانات برق که یکی از دغدغه‌های مردم به خصوص در مناطق گرمسیری به حساب می‌آید از برنامه‌های ما در سال جاری است.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با ترمیم و تعویض شبکه‌های برق در سال اقتصاد مقاومتی به صورت عملی به دنبال عملیاتی کردن این فرمان در قالب کاهش تلفات انرژی هستیم.

    وی با درخواست از رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده بهینه از برق گفت: با استفاده بهینه از انرژی می‌توان از بسیاری مشکلات از جمله نوسانات برق و قطعی‌ها جلوگیری کرد که وظیفه رسانه در فرهنگ‌سازی بسیار مهم است.

    این مسؤول خدمات‌رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از برنامه‌های مهم توانیر در سال اقتصاد مقاومتی و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش اتلاف انرژی است که امیدواریم با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و مردم و تعاملی که در این راستا خواهند داشت به کاهش اتلاف انرژی در استان تا حدود زیادی کمک کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی